Megújulnak a jobb oldali Facebook hirdetések

Megújulnak a jobb oldali Facebook hirdetések
A Facebook jobb oldali sávban lévő hirdetései új külsőt kapnak a közösségi háló bejelentése szerint, így azok jobban fognak hasonlítani a hírfolyambeli társaikra.

A Facebook azt nyilatkozta, néhányan már ebben a hónapban megkaphatják a lehetőséget az új formájú hirdetésekre, a teljes hozzáférést pedig az év során később intézik – írja az AllFacebook.

A nagyobb változások a következők lesznek:

NewRightHandSideAds650

A Facebook részletezte, milyen előnyökkel jár ez a felhasználóknak és a hirdetőknek a Facebook for Business posztjában:

„A hirdetések új külsejének célja, beleértve új elosztásukat, hogy jobb hirdetési élményt ajánljanak Facebookon. Az első tesztekben emelkedett elköteleződést láttunk – akár háromszor annyit – az új dizájnnal találkozó embereknél.

Mivel a frissített hirdetések tükrözik az asztali hírfolyam hirdetések formáját, a hirdetőknek nem kell majd többé  különböző képeket választaniuk a hírfolyambeli és a jobb oldali sávban elhelyezett elemekhez. Mostantól használhatják mindkettőhöz ugyanazt a képet.”

Mit szóltok a Facebook lépéséhez?

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!