
A Facebook azt nyilatkozta, néhányan már ebben a hónapban megkaphatják a lehetőséget az új formájú hirdetésekre, a teljes hozzáférést pedig az év során később intézik – írja az AllFacebook.
A nagyobb változások a következők lesznek:
- A jobb oldali hirdetések nagyobbak lesznek.
- Ezek aránya megegyezik majd a hírfolyamban találhatókkal.
- A felhasználók kevesebb hirdetést fognak látni ebben a jobb oldali sávban.
A Facebook részletezte, milyen előnyökkel jár ez a felhasználóknak és a hirdetőknek a Facebook for Business posztjában:
„A hirdetések új külsejének célja, beleértve új elosztásukat, hogy jobb hirdetési élményt ajánljanak Facebookon. Az első tesztekben emelkedett elköteleződést láttunk – akár háromszor annyit – az új dizájnnal találkozó embereknél.
Mivel a frissített hirdetések tükrözik az asztali hírfolyam hirdetések formáját, a hirdetőknek nem kell majd többé különböző képeket választaniuk a hírfolyambeli és a jobb oldali sávban elhelyezett elemekhez. Mostantól használhatják mindkettőhöz ugyanazt a képet.”
Mit szóltok a Facebook lépéséhez?
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!