Ezután tehát a Pinterest segít a felhasználóknak nekik tetsző pineket találni azon típusú posztok alapján, amelyeket korábban gyűjtöttek – írja a TechCrunch. A cég saját blogján írt erről, ahol egy példát is ad a szolgáltatásra: ha mondjuk keresgéltél a „Kertészet” szekcióban, hogy különböző növényekről és falra kúszó páfrányokról találj képeket, ma az „Érdeklődések” oldaladon szerepelhetnek akár kertek pinjei is.
Nem csak a tartalom más ebben a speciális szekcióban, de a kinézet is, ami egyenesen Flipboard-szerű. Nem egyformára méretezett pinekről van szó, némelyik nagyobb, mint a másik, jelölve, hogy egy adott témában többet pineltél azelőtt, mint a többiben.
Az oldal idővel adaptálódni fog az érdeklődési köreidhez, teszi hozzá a cég, azaz minél tovább és többet használod a Pinterestet, annál jobbá válik ez az felület is.
Egyelőre csak egy előzetest adtak ki, és még sok különböző funkción és fejlesztésen dolgoznak. Ez most csak asztalon elérhető, de „hamarosan” érkezik majd mobilra és világszerte mindehová is, jegyezte meg a cég.
Az új szekció kipróbáláshoz keresd a „Preview! Explore Interests” linket a Pinterest kategória menüjében. (Ha nem látod, csak várj türelmesen.) A cég szerint ez az újdonság csak egyike azoknak a személyre szabhatóságot elősegítő funkcióknak, amelyekkel előállnak 2014-ben.
Ezelőtt indította útnak a cég az ajánlásokat és egy „Promoted Pins”, azaz promotált pinek nevű hirdetési terméket, amelyek szintén relevancia és érdeklődési körök szerint jelennek meg. Mindez a termékeknek (és a hirdetőknek) a felhasználókkal történő összekapcsolásának irányába mutat, hogy utóbbiak kattintsanak és fizessenek is.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!