Az októberi Internet Hungary után azonnal elkezdtem írni az áprilisi Digital-Media Hungary konferencia programját.
Figyelembe véve az akkori nagy érdeklődést kiváltó, a (digitális) teremtéssel foglalkozó témákat, úgy döntöttem, kicsit arra a tematikára hajazva folytatom, de ezúttal ezeket vizsgáljuk meg:
– Mi mindannyian együttesen, akarva akaratlanul, de közösen hoztuk létre mostani világunkat.
– A tett és a következmény szorosan összefügg.
– Konferenciáimon régóta szajkózom a globálisok térnyerését (gyarmatosítását). Ez a térnyerés már elérte a kritikus pontot. Kikerülni már nem tudjuk őket, de kellő kreativitással megtalálhatjuk mellettük, alattuk a saját piacainkat.
– Fordulópontokhoz érkezünk. A legfőbb kérdés, hogy ezek a fordulópontok már az idén, vagy jövőre következnek be.
Időben távolabbra a világ felgyorsulása miatt nem lehet a hagyományos értelemben vett hosszútávban gondolkodni (3-10 év)
Az ember mindig is erről a három dologról álmodik: örök élet, boldogság, megistenülés. Teremtettünk egy világot, teremtettünk egy állapotot magunknak.
Írásom a reklám után folytatódik:
– A konferencia programja PDF-formátumban itt található (klikk)
– Regisztrálni meg itt lehet (klikk)
Írásom folytatódik.
Érdemes kimondani: a teremtés, az evolúció törvényei megegyeznek a versenypiac törvényeivel.
„Dacolni”, felülírni, nem figyelembe venni azokat csak ideig óráig lehetséges. (Na jó, esetleg nyerhetünk egy kis időt, de csak akkor, ha mi moderálhatjuk sorsunkat.)
Fontos tények:
– A nagy paradigmaváltások előtti folyamatokban óriási kilengések tapasztalhatók.
A kérdés az, hogy meglátjuk, megértjük-e ezeket a kilengéseket?
– Nem minden (rész)állapot, jelenség oka magyarázható közvetlen hatásokkal és okozatokkal (lásd még: lepkék szárnycsapásainak hatásai).
– Mindig minden gyorsul. Hatások és ellenhatások szövik át a világ történéseit.
E fenti összefüggésekre bőven találok példákat a versenypiacon, a kereskedelemben, a marketing, a média, HR cégvezetés területein.
Hogy mindezt kellően, tényekkel alátámasszuk, összesen 18, többségüket erre az alkalomra készített kutatás bemutatójával szeretném alátámasztani:
– Ajánlom figyelmükbe a Research Hungary előadás-sorozatunkat (klikk).
Az offline tér már egy ideje megkerülhető. Az online tér már most is megkerülhetetlen. Ez okozhatja győzemünket, de ha tétlenek maradunk, akkor belassulásunkat, rosszabb esetben eltünésünket!
A film- és zeneipar sem hitt az online brutális, felforgató erejében.
De, miért is ne tudná a hagyományos média szereplői ezt kikerülni?
Vannak, akik még most sem hisznek a tényeknek.
Vajon ki vetkőzteti le a királyt úgy, hogy az észre sem veszi?
Örüljünk a várható fordulópontoknak, a paradigmaváltás előtti hatásoknak, ezek mind lehetőségek adnak számunkra!
Az idei konferencián tehát nem a messzi jövőről álmodozunk, hanem a 2023–2024-as év lehetőségeire keressük a válaszokat, vagy legalábbis ezekre vonatkozóan fogalmazzuk meg kérdéseinket, hogy aztán mindenki a saját területén tudja azokat hasznosítani.
2 nap, 5-5 terem, 28 tematika, 2200-2400 fő!
Mottónk: Magunknak teremtett világok! A fordulópontok éve!
Tematikus termeink:
Plenáris
– Bennünket a fikciók tartanak össze!
– Zsarnokok a lelkünkben!
– Merre tart a világ hirdetőfelületeinek evolúciója?
Tévésarok
– Szórakoztatás digitáliában
– A streaming éve
– Mi is az az addressable TV?
– Mikor tévé, mikor stream?
– A televíziós terjesztési piac átalakulásának törvényszerűségei
– Kire lesz ideje a médiafogyasztónak?
Hallgatni jó
– Rádiózni nem csak reggel lehet!
– Podcastek és online videók: Mit is kaptunk tőlük?
Pénz
– A pénz biológiája: A lé határozza meg a tudatot
– Miért van gondban a kapitalizmus?
Marketing
– Paradigmaváltás a marketingben
– Reklámköltések helyett befektetések
– Meddig lesz szükség az ügynökségekre? Az ügynökségek új együttműködési modelljei
– Viselkedési közgazdaságtan és az algoritmusok
– A függőség és a lojalitás kialakítása
– FuckUpDay! Az élet túl rövid ahhoz, hogy minden hibát te kövess el!
Mesterséges intelligencia
– Ki maradhat, mely szakma lesz pótolhatatlan? A mesterséges intelligencia a gyakorlatban
– Tudod mit gondolok az MI-ról? (Együttműködésben a Jazzy rádióval)
– Buborékba kerülünk?
Ember- és cégvezetés
– Human Hungary II/I.: Cég- és embervezetés 2023 (2 napos esemény)
– Human Hungary II/II. Embervezetés a kaotikában
Médiatartalom
– Szórakoztatás Digitáliában
– Mindenki máshol van. Versenypiaci helyzetjelentés a médiatartalmakhoz
– Mit tehet a média, a sajtó és a tartalomgyártó saját pótolhatatlansága érdekében?
A fenntarthatóság új szelleme
– Annyit adnak majd, amennyit előtte mi adtunk nekik!
– A buborék gyermekei
– A bunyó folytatódik
– Fenntartjuk a jövő nemzedékét?
– A fenntarthatóság búcsúcédulái és a screenen nevelkedett nemzedék képernyőbe zárt intellektusa. Minek eszköze a fenntarthatóság?
Data Hungary
– A dataizmus újragondolása: B2B-B2C=D2C és D2C-H2H=A2A
– Kitörés a buborék fogságából! Marketingtechnikák és -eszközök a buborékon kívüli emberek eléréséért.
A PR újratöltve (?)
– PR az egész világ. Merre találja új útjait a PR?
– Csak azt nem érem el akit nem akarok
2023–2024: a rugalmasság kora. A versenypiac olyan, mint az evolúció alaptörvényei: elhajolni, figyelmen kívül hagyni nem lehet. Mindenképpen hat.
Sok témánk lesz még.
Kérem szépen, töltse le a teljes programot, és mélyedjen el benne!
2 nap, 5-5 terem2200-2400 résztvevő.
Konkurenciája biztosan ott lesz! És Ön?!
Sok szeretettel várjuk a 28. Digital-Media Hungary konferenciára!
Tisztelettel, Csermely Ákos
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!