Lenullázhat a közösségi média?

Lenullázhat a közösségi média?
Új vevők szerzéséhez és a meglévők megtartásához ideális eszköz a közösségi média, csakhogy ezentúl másként kell használnod, mert a világ fordult egyet, és idén nagyot változott a Facebook.

Új vevők szerzéséhez és a meglévők megtartásához ideális eszköz a közösségi média - írja a langmar.hu. Csakhogy ezentúl másként kell használnod, mert a világ fordult egyet, és idén nagyot változott a Facebook. Mit kell tudnod a feje tetejére állított algoritmusról? Hogyan érd el ezután a célközönségedet, ha egyszer az ismeretségi hálózat hadat üzent a marketingnek?

Még sosem volt ennyire aktuális: lenullázhat a közösségi média!
Rémhír, de nem kacsa! 2018 elején Mark Zuckerberg „vissza a gyökerekhez” jellegű új irányt hirdetett kedvenc közösségi oldalunk nevében.

Ó jaj! Marketingtől hemzseg, és kereskedelmi hirdetőtábla lett közösségi felület helyett. Ezért az új algoritmus alapján mostantól kevesebb reklám- és marketingtartalmat fog mutatni a felhasználóknak. Ehelyett a hírfolyamot a személyes ismerősök által generált tartalmak uralják majd.

Mit tehetsz, hogy ne ess áldozatául a nagy letisztításnak?
Lehet, Téged is bosszant, hogy a közösségi média reklámból meggazdagodott mogulja hirtelen nagytakarítást hirdet. Talán azért, hogy miután a céges oldaladat elásta, a hirdetési költségek még tovább emelhetőek legyenek?

Inkább ne is firtassuk! A mi célunk az, hogy a dolgaid továbbra is jól menjenek. Íme, mit kell tenned ehhez:

Fogd a laptopodat, és gyere el a közösségi média tréningre!
Mit nyersz, ha eljössz a közösségi média túlélőtréningre? Mivel a Facebook Zéró nevű akció miatt nehezebb lett a célközönséget elérni, fejlődnöd kell. Lehet, hogy ez az igény a versenytársaidban máris munkál, mert a legutóbbi közösségi média marketinges előadásunk is teltházas volt.

De ha lemaradtál róla, semmi gond. És ha többet szeretnél tudni, akkor hajrá! Mivel most ez maga A Nagy Téma az online üzleti kommunikáció területén, felturbóztuk a régóta sikeres Facebook-előadásunkat.

Edzőruha nem szükséges, csak egy strapabíró laptopot kell hoznod. Nem csupán új információkat szerzel, hanem a helyszínen be is gyakorolod a közösségi média profithozó használatához szükséges fogásokat.

Zéróról a maximumra! Példák, tippek, gyakorlatok
Hátrányból előnyt fogunk faragni. Hiába korlátozza a közösségi média a díjmentes hirdetéseket, reklámokat. Minőségi tartalmakra építő kommunikációddal „megszelídítheted” a szigorú szabályozást, és ami még fontosabb: a célközönséget. Igazi feketeöves szintre képezünk ki. A teljes poszt itt érhető el.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!