
Azelőtt, amikor a felhasználók lájkoltak egy lejátszási listát, el kellett menniük a Műsorfüzethez (Guide), kattintani arra, amelyiket meg akarták nézni, ami aztán megjelent egy új ablakban. Most a videók már a Műsorfüzet képernyőjén tekinthetőek meg függetlenül attól, hogy Te válogattad ki azokat vagy olyan csatornákról származnak, amelyeket lájkoltál – összegzi a The Next Web.
Végül pedig, hogy még közelebb hozza a webalkalmazását a többi mobil applikációjához, a YouTube alakított a felülete dizájnján is. Középre zárt kinézet fogad minket, pontosan az, ami januárban még kísérleti fázisban volt. Az oldal most már sokkal letisztultabb platform képét nyújtja, ahol még inkább a videókon van a fókusz. A képernyő tetején két link is helyett kapott: „Ajánlott videók” és „Feliratkozásaim” – ezek segítségével ügyesebben navigálhatunk.
A friss külsőt kapott kezdőoldalon kattintani lehet a képernyő bal felső sarkában lévő Műsorfüzet ikonra is, rögtön a YouTube logótól jobbra, hogy a felhasználó megtekintse a lejátszási listáit és a feliratkozásait, egyéb opciók mellett.
Korábban a Tech2Notify fedezte fel, hogy a YouTube egy új dizájnt tesztelt. Egy szóvivő akkor meg is erősítette ezt és úgy fogalmazott, hogy a cél az, hogy „segítsenek az embereknek könnyebben megtalálni, megnézni és megosztani a videókat, amelyek a legfontosabbak számukra”. A kapott visszajelzések alapján a YouTube készen áll arra, hogy globálisan is bevezesse ezeket a változtatásokat, habár előfordulhat, hogy órákat vagy akár napokat kell várnod, mire hozzád is megérkezik.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!