A játék ősidők óta alkalmas az emberi agy fejlesztésére, a tanulásra, a stressz levezetésére, és még ezer előnye van. A fogalom a 21. században új platformot hódított meg: a közösségi médiát. A cégek bolondok lennének nem kihasználni az emberek játék iránti szenvedélyét a social csatornákon (gamification), hűséges ügyfeleket nyernek velük, márkát építenek, adott esetben bevezetnek egy terméket a piacra.
A játékosok ma már áhítják a kreatív közösségimédia-játékok jelentette izgalmat, sőt valamilyen célt, esetleg változást akarnak elérni vele. Az igény teljesítéséhez a vállalatoknak egyre komolyabb erőfeszítéseket kell tenniük, ám pontosan tudják, hogy megéri a befektetett energia.
Várjuk azon jelentkezők pályázatait, akik úgy gondolják, az októberi, 20. alkalommal megtartott Internet Hungary konferencián érdemes lenne bemutatniuk legjobban sikerült közösségimédia-játékukat, és ezúttal ők szeretnének nyerni. Két kategóriában várjuk a pályaműveket:
- alkalmazás fejlesztését igénylő játékok
- alkalmazás fejlesztését nem igénylő poszt játékok.
A pályázatból rengeteg tapasztalatot lehet gyűjteni, bemutatjuk benne a a közösségi médiában működtetett játékok általános szempontjait. A győztessel interjút készítünk itt a digitalhungary.hu-n, és két hétig hirdetjük a konferencia közösségimédia felületein.
A nevezési feltételekről, a beadandó mellékletekről és a játék menetéről IDE kattintva olvashatnak.
Az Internet Hungary 2019 összes pályázatáról itt találja az információkat.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!