Készüljünk együtt a felkészülhetetlenre!
De jó! Csupa-csupa lehetőség!

Készüljünk együtt a felkészülhetetlenre!
De jó! Csupa-csupa lehetőség!
Ne higgy el első semmit! Kételkedj és gondold tovább!
 Gondolatok a 25 éves Internet Hungary kapcsán, és a vertikális programcsomagok bemutatása.

Készüljünk együtt a felkészülhetetlenre!
Társadalom, gazdaság, kereskedelem, marketing és média.


Óriási átalakulások, egymásra hatások, felerősődő vagy egymást kioltó hatások! 

Érkeznek a fekete hattyúk!
De jó, csupa csupa lehetőség! 


Szövegemet rövid reklámmal szakítom meg:
A teljes program PDF. formátumban innen tölthető le: KLIKK
Regisztráció itt: KLIKK

A szövegem folytatódik:
A nagy paradigma váltások előtt óriási kilengéseket tapasztalunk.
Tények és a fekete hattyúk születése, példák:
- 1995 óta, amióta az internet mindenki számára hozzáférhető a változás még jobban felgyorsult.

- 2002 óta, a web2 születésétől már bárki kapcsolatba kerülhet bárkivel!

- 2001-es a tornyok ledöntése- egy folyamat manifesztuma,

- 2008-as válság amelynek hatása még mindig érezhető,

folytathatnám, de tudjuk a háborúk, és a világ rendszerének, világrendek alakulnak át. 
Ellentétes pólusok feszülnek egymásnak mint pl:
- a földgömb nyugati és a keleti oldalának átrendeződése

- a globalizáció, vagyis centralizáció és a szilánkosodó piacok hatásai

- A web2. erőteljes terjedése, ha úgytetszik dominanciája, a web 3 terjedése okán ez a folyamat tovább fog erősödni. 

Vannak olyan események amit nem lehet megállítani, csak alkalmazkodni hozzá és a tudásunkat alkalmazni a helyzethez megoldásához és a továbblépéshez!
Vajon miként hatnak a hazai kereskedelemre a globálisok, a határokon átnyúló kereskedések, a világgazdasági események, és a most átalakuló médiapiac? 

A versenypiac átalakul, a problémákat látjuk, pénztárcánkon már érezzük.
Figyelem! Ha Bécsből a tejet olcsón tudom hozatni, és gyorsabban és olcsóbban ide ér a műszaki berendezés Amsterdamból, mint Budaörsről, akkor valami nem stimmel, ugye? 

De mi lehet a megoldás, hogy fennmaradjon a hazai kereskedelem? 

Mindannyiunk létszükséglete ez aki a médiában és a marketingben dolgozik!
Mert a kereskedelem a hazai média és marketing egyik fő motorja.
Amikor a kereskedések és a hozzátartozó marketing átmegy a digitális térbe, ritkán fordul vissza. Mit is tud ajánlani számára a hagyományos média a digitális térbe vándorlóknak? (Klikk és olvasd végig)
Erről szól a  mottónk: Fel kell készülnünk a felkészülhetetlenre! 

Állítsunk fel célokat, de lássunk tisztán, ne csupán az érzéseinkre hagyatkozzunk! Elérhető célokat válasszunk!
Tervezzünk hozzá, sőt legyen több féle megoldásunk, állítsunk fel protokollokat, ahogy a sakkban szokás!
A fekete hattyú megérkezése előtti láthatatlan jelek is befolyásolnak, de találjuk ki melyek lehetnek azok? El kell képzelnünk az elképzelhetetlent! 
Hogy hogyan fogod élvezni az életet? Tanulj, gyakorolj, tedd magadévá a tanultakat, és amikor a tudásod/tevékenységed készségé nemesül … na akkor lesz Tiéd a világ, akkor jöhet a siker és hidd el jön is.


REményeim szerint tudtam érzékeltetni a két napos esemény gondolatiságát, erejét.

Felhívom a figyelmeteket az ún. vertikális programcsomagjainkra:
Research Hungary - friss, a tematikához kapcsolható kutatások, összesen 11. 

Mind Hungary - Más piacról érkező szakemberek, akiknek tudást adaptálni érdemes, hiszen problémájuk, megoldásaik párhuzamba hozhatóak a mieinkkel. Összesen 20 programpont

Szót Kér a Z generáció: csupa 29 éve alatti szakember akik mögött már komoly teljesítmény van: mert tudósok, mert üzletemberek, mert teljesítmény van mögöttük!
Színház! Színészek, színdarabok, standupok, az élet és az üzlet igazságairól.

Nézd meg a tavalyi eseményről készült videóösszeállításunkat:

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!


Csermely Ákos

Producer, konferenciaszervező, álmodozó.Életpálya évszámokban, utána meg a sztori1981–1996 Magyar Televízió (Külpolitikai Főszerkesztőség, TV2, Kisebbségi és Határontúli Szerkesztőség) 1990–1996 …