
A Google a testre szabható URL címeket először 2012 augusztusában kezdte el tesztelni – írja a The Next Web. Nagyjából egy hétre rá el is kezdték értesíteni az ellenőrzött fiókkal rendelkező egyéni felhasználókat és márkákat, de a projekt itt megállt. Most ismét változások jönnek.
A Google+ lehetővé teszi számodra a speciális URL használatát, ha megfelelsz a következő kritériumoknak:
- Van profilfotód,
- minimum 10 követőd, és
- egy fiókod, amely legalább 30 napja létezik.
Egyúttal pedig a márkák és üzletek, amelyek belinkelték weboldalukat vagy ellenőrzött helyi vállalkozásuk van, szintén kérelmezhetik a testre szabható URL-t Google+ oldalukhoz. Ha bármelyik kategóriába beleesel, érdemes többet elolvasnod a témáról a Google+ Help Centerében.
Ha minden kritériumnak megfelelsz és a Google előkészíti neked az új URL címet, csak meg kell látogatnod a Google+ profilodat vagy oldaladat, hogy megkezd a folyamatot. Addig is, várj türelmesen, és esetleg játssz el a többi új Google+ funkcióval, amelyet szintén ma jelentettek be.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!