Ha tetszik valami, számít-e hogy beszélünk róla? Természetesen igen. Nagyon hasznos újításnak látszott a megszületésekor a bizonytalankodó Like rendszer megtámogatására kiagyalt "talking about This" rendszer.
A szakemberek többsége nagyon örült az újabb aktivitás mérőeszköznek bevezetésekor, de az adott naphoz mérten visszamenőleg 7 napot magába foglaló statisztikát tükröző, az aktivitásainkra történő visszajelzés, megosztás, lájk, stb. mérésére kitalált szám valahogy mégsem volt sikeres.
Nyugodtan mondhatjuk, hogy ez sem adott objektív képet a közösségi aktivitásról, bár jobb megközelítésnek látszott mint a rajongói szám. A cégek, illetve a marketingesek a bevezetése után nemsokkal azt tapasztalták, hogy a szám rendszerint igen alacsony, ami a kommunikációs üzenetekben nem mutatott valami jól.
Egy ideig még számolgattunk vele, aztán most az új mérőrendszer bevezetésével szépen el is tűnt nyomtalanul. Nem hagyott mély nyomokat a felhasználókban, nem követelik a marketingesek tömegei vissza. A közösségi média számainak megbízhatósága továbbra is feltételezéseken alapul. A Like viszont most is túlélte a változásokat, sőt a Linkedin Endorse mániájával új erőre kapott, annek ellenére, hogy mindenki tudja, hogy gyakorlatilag teljesen használhatatlan.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!