A cél, hogy pontos képet kapjanak a facebookozók preferenciáiról, félelmeiről, elkötelezettségéről és márkákhoz való viszonyáról. Másfél éve több mint 5000 önkéntes válaszadó töltötte ki az online kérdőívet, most is hasonló válaszmennyiséget várnak.
„Az első ilyen jellegű felmérésünk azt az eredményt hozta, hogy komoly eltéréseket mutatnak az egyes korosztályok. Akkor az derült ki, hogy míg a fiatalabbak az átlagosnál ritkábban és kevesebb tartalmat megosztva használják a Facebookot, addig az idősebbek gyakrabban facebookoznak és fontosabb számukra a hírek nyomon követése" – foglalta össze a felmérés főbb pontjait Joanelli Tamás, a Be Social ügyvezetője. – „Nagyon kíváncsiak vagyunk, hogy most mi a helyzet, ezért az idősebb korosztálynál még jobban tagoltuk az életkori besorolást. Behoztunk néhány új szempontot és kérdést is, de a lényeg változatlan: hamarosan képet kapunk arról, hogyan is facebookozunk."
Aki szívesen bekapcsolódna a felmérésbe, ezen az oldalon néhány perc alatt megválaszolhatja a kérdéseket.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!