A Facebook üzenőszolgáltatásában hamarosan megjelennek a reklámok - írja az Index. A portál szerint az ausztrál teszt alapján könnyen lehet, hogy visszasírjuk még azokat az időket, mikor a fizetős Facebookkal rémisztgettük egymást A Messenger főablakában jelennek meg majd a képernyő nagy részét elfoglaló hirdetések.
A használt képernyőfelület jókora részén terpeszkedő hirdetési sáv a kedvenc kontaktjaink és az épp elérhető emberek között helyezkedik majd el. A Facebook illetékesei szerint az üzleti felhasználók üdvözlik a lehetőséget, hogy végre utat kapnak a Messenger bő 1 milliárd felhasználójához – az egymilliárd felhasználó valószínűleg nem lesz ennyire boldog.
A felhasználók a tapasztalatok szerint szívesen használják a Messengert arra, hogy különböző cégekkel lépjenek kapcsolatba, de ezt nem a reklámok ereje miatt teszik, hanem mert egyszerű kapcsolattartási mód csetelni pár mondatot, ráadásul sokkal gyorsabb, mint emailen vagy telefonon választ kapni. Ez korántsem jelenti, hogy szívesen fogadják majd, ha mindenféle reklámok teszik bonyolultabbá a kedvenc csevegőprogramjuk használatát, mellyel leginkább a családtagokkal és a barátokkal kommunikálnak.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!