A „+Post” hirdetések egyszerűen csak promotált posztok: linkek, fotók, videók és mostantól a Hangouts on Air is ide tartozik – ezek mind natív, interaktív tartalmakként jelenhetnek meg – írja a Social Fresh.
Az interaktív pedig tényleg interaktív. A felhasználók, akik bejelentkeztek a Google+-ba (ami manapság már általában adott a Gmail integráció miatt), kommentelhetnek, megoszthatnak és +1-gyelhetnek azon oldal elhagyása nélkül, ahol a hirdetést látták.
A „+Post” hirdetéseket használó márkák azt is választhatják, hogy automatikusan promotálják legfrissebb Google+ bejegyzésüket, amelyért csak akkor fizetnek, ha a felhasználók elköteleződést mutattak a tartalom iránt.
Jelenleg pedig csak az 1000+ követővel rendelkező Google+ oldalak hozhatnak létre „+Post” hirdetéseket, illetve promotálhatnak Hangouts on Air-t, valamint automatikus posztokat.
Ez a márkák számára szélesebb hirdetési lehetőségeket nyit a közösségi tartalmaikat illetően, hiszen a „+Post” hirdetéseket az AdWords rendszeren keresztül targetálhatják és promotálhatják. Ez nagyobb konzisztenciát biztosít és ideális esetben jobb tartalomoptimalizálást a számos fizetett médiacsatornában, miközben interaktívak maradhatnak és közösségi „gyökereiket” sem veszítik el.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!