
A klub nap délelőttje: Felkészülés a felkészülhetetlenre!
A világban zajló események — válságok, háborúk, járványok, a globális digitális térhódítás, a világgazdasági pólusok átrendeződése, a határokon átnyúló kereskedelem kiteljesedése — mind hatással vannak a nemzetgazdaságra, saját kereskedelmünkre, közvetlenül az üzletmenetünkre, az életünkre.
Reklám következik:
A program weben ITT. – A program PDF. formátumban ITT.
Regisztráció ITT
A 2025–2026-os év sok szakértő (és az én véleményem) szerint is a nagy változások ideje lesz. Ha nem készülünk fel időben, meglepetések és sokkok érhetnek minket — üzleti fronton és a magánéletben egyaránt.
Van megoldás! Tervezzünk tudatosan, erősítsük meg mentális egészségünket és üzleti stratégiánkat!
Hogyan gondolkodjunk kreatívan és optimistán a jövőről, miközben megőrizzük mentális erőnket.
A DigitalHungary következő klubnapjára tervezett programunk íve:
1. Tűzz ki reális célokat! Fogalmazd meg, mit szeretnél elérni 2025-ben és 2026-ban!
Határozd meg a hozzá vezető lépéseket.
2. Légy körültekintő! Figyeld a környezeted — tágabb és szűkebb értelemben is. (Lásd: a kételkedés művészete.)
3. Gyűjts adatokat és jeleket! Az információk elemzése és értelmezése kulcsfontosságú.
4. Alkosd meg a forgatókönyveidet! Légy kreatív, dolgozz ki megoldási terveket, és szükség esetén finomítsd őket útközben.
5. Kezdj neki a megvalósításnak, de légy rugalmas! Reagálj a váratlan helyzetekre és ha kell - a siker érdekében - igazítsd a céljaidat és terveidet a változó körülményekhez.
Miért van szükség "ideologikus" gondolkodókra? Ez talán a legfontosabb témánk, hiszen a jövő kihívásai nemcsak stratégiai, hanem értékalapú döntéseket is igényelnek.
II: délután
A nap második felében, az ebéd után a kereskedelem és marketing 2025-ös kihívásáról hallgathatunk meg előadásokat és fórumbeszélgetéseket.
Címe: Adatok nélkül még Te sem vagy, az MI nélkük lassú leszel.
- A Kereskedelem, a Marketing, a Média. Van amikor szövetségesek és van, amikor versenytársak.
- A 2025-ös év kereskedelemi és marketing trendjei
- A márka dicsérete: a felgyorsuló majd eltünő love-brandek
- A mesterséges intelligencia mesterséges adatokat szül.
- Hogyan tudod maximálni az MI erejét a marketingben, hogy közben ne veszítsed el a hiteledet?
- A márka, mint a mesterséges intelligencia által vezérelt cselekvő individuum
- Mit gondolunk az új slágerekről? RetailMedia és Connected tévé
- Szövetségben a márkákkal: újgeneráciüós márkaszvetségek
Szeretettel várunk minden előrelátó, kreatív üzletembert, kereskedőt és marketingest, akik felismerik, hogy a változások nemcsak nehézségeket, hanem lehetőségeket is rejtenek. Meríts inspirációt és tervezz velünk!
A klubnap zárása pedig garantáltan pezsgő(s) hangulatú lesz!
Előadóink:
![]() |
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!