Felkészülés a felkészülhetetlenre! DigitalHungary Klub programajánló!

Felkészülés a felkészülhetetlenre! DigitalHungary Klub programajánló!
Senki sem állíthatja, hogy könnyű évek következnek! De mi azért készüljünk a sikerre! A félelem és bizonytalanság csökkenthető, sőt legyőzhető, ha válaszokat keresünk, szcenáriókat dolgozunk ki, az elképzelt problémák, a váratlan feladatok megoldására, és a felszabaduló energiát kreatív megoldásokba fektetjük.
Nézzünk szembe a tényekkel, kutassunk, értelmezzünk helyzeteket és adatokat, építsünk megoldásokat biztosító stratégiákat! Ez a klubnap pontosan erről szól: hogyan készüljünk fel az előttünk álló, kihívásokkal és lehetőségekkel teli időszakra?

A klub nap délelőttje:  Felkészülés a felkészülhetetlenre!
A világban zajló események — válságok, háborúk, járványok, a globális digitális térhódítás, a világgazdasági pólusok átrendeződése, a határokon átnyúló kereskedelem kiteljesedése — mind hatással vannak a nemzetgazdaságra, saját kereskedelmünkre, közvetlenül az üzletmenetünkre, az életünkre. 

Reklám következik:
A program weben ITT. –  A program PDF. formátumban ITT.
Regisztráció ITT

A 2025–2026-os év sok szakértő (és az én véleményem) szerint is a nagy változások ideje lesz. Ha nem készülünk fel időben, meglepetések és sokkok érhetnek minket — üzleti fronton és a magánéletben egyaránt.

Van megoldás! Tervezzünk tudatosan, erősítsük meg mentális egészségünket és üzleti stratégiánkat!
Hogyan gondolkodjunk kreatívan és optimistán a jövőről, miközben megőrizzük mentális erőnket.

A DigitalHungary következő klubnapjára tervezett programunk íve:
1. Tűzz ki reális célokat! Fogalmazd meg, mit szeretnél elérni 2025-ben és 2026-ban!
Határozd meg a hozzá vezető lépéseket.

2. Légy körültekintő! Figyeld a környezeted — tágabb és szűkebb értelemben is. (Lásd: a kételkedés művészete.)

3. Gyűjts adatokat és jeleket! Az információk elemzése és értelmezése kulcsfontosságú.

4. Alkosd meg a forgatókönyveidet! Légy kreatív, dolgozz ki megoldási terveket, és szükség esetén finomítsd őket útközben.

5. Kezdj neki a megvalósításnak, de légy rugalmas! Reagálj a váratlan helyzetekre és ha kell - a siker érdekében - igazítsd a céljaidat és terveidet a változó körülményekhez.

Miért van szükség "ideologikus" gondolkodókra? Ez talán a legfontosabb témánk, hiszen a jövő kihívásai nemcsak stratégiai, hanem értékalapú döntéseket is igényelnek.


II: délután
A nap második felében, az ebéd után a kereskedelem és marketing 2025-ös kihívásáról hallgathatunk meg előadásokat és fórumbeszélgetéseket.

Címe: Adatok nélkül még Te sem vagy, az MI nélkük lassú leszel.

- A Kereskedelem, a Marketing, a Média. Van amikor szövetségesek és van, amikor versenytársak. 

- A 2025-ös év kereskedelemi és marketing trendjei 

- A márka dicsérete: a felgyorsuló majd eltünő love-brandek

- A mesterséges intelligencia mesterséges adatokat szül. 

- Hogyan tudod maximálni az MI erejét a marketingben, hogy közben ne veszítsed el a hiteledet? 

- A márka, mint a mesterséges intelligencia által vezérelt cselekvő individuum

- Mit gondolunk az új slágerekről? RetailMedia és Connected tévé 

- Szövetségben a márkákkal: újgeneráciüós márkaszvetségek



Szeretettel várunk minden előrelátó, kreatív üzletembert, kereskedőt és marketingest, akik felismerik, hogy a változások nemcsak nehézségeket, hanem lehetőségeket is rejtenek. Meríts inspirációt és tervezz velünk!
A klubnap zárása pedig garantáltan pezsgő(s) hangulatú lesz!
Előadóink:

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!


Csermely Ákos

Producer, konferenciaszervező, igazság- és következménykutató, álmodozó. Bemutatkozás három féle módon: – I./III. üzleti, kicsit másképpen – II./III. Évszámokban, – III./III. Szubjektíven …