Eszerint a foci-vb ideje alatt a Facebookon mintegy 350 millió felhasználóból nagyjából 3 milliárdnyi interakciót váltott ki komment, lájk, vagy megosztás formájában. A Twitteren ezzel szemben körülbelül 672 millió tweet született a vébéről.
Összesítettben úgy tűnik, hogy a Facebook lett a két közösségi oldal egyértelmű győzetese, hiszen csak a vébéről több interakció született itt, mint amennyien havonta használják a Twittert. Ha viszont a valós idejű reakciókat nézzük, akkor abban a Twitter nyert. Hiszen az itt született posztok több felhasználóhoz jutottak el, a Facebookon született bejegyzéseket ugyanis az algoritmus miatt csak a rajongók töredéke látja - kivéve, ha meghirdetik azokat a márkák.
Szakemberek szerint azonban a Twitternél ez csak egy rövid életű diadal lehet - írja a Mashable. A Twitter következő kihívása ugyanis az lesz, hogy hogyan is tartsa meg legalább azokat a felhasználókat, akik a vb idején regisztráltak, vagy akkor használták aktívan csatornájukat. A Wedbush elemzője, Shyam Patil szerint ugyanis az emberek többségének szüksége van hasonló eseményekre, aktualitásokra ahhoz, hogy intenzíven csiripeljenek.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!