
Amikor nemrég azzal rukkolt elő a Facebook, hogy egy új algoritmust vezet be a magas minőségű tartalmak megjelenítése érdekében, a bejelentés szövegében is említették, hogy első lépésként több ezer emberrel töltettek ki egy kérdőívet. A cél az volt, hogy megértsék, mely tényezők teszik az oldalak posztjait minőségivé.
Mi szerepel ezekben a kérdőívekben, amelyek segítenek a Facebooknak eldönteni, mit mutasson a hírfolyamban? A MarketingLand szerkesztőségének egyik tagja személyesen vett részt egy ilyen kérdőív kitöltésében, így első kézből értesülhettek tőle az olvasók arról, hogy a kérdések többsége a hírfolyamban megjelenő hirdetési- és márkatartalommal volt kapcsolatos. Illetőleg azt próbálták kideríteni a kérdőív készítői, hogy mennyi is a túl sok.
Ha az üzleti szférát képviselve vagy aktív Facebookon, érdemes lehet megnézni, hogyan próbálja meg kideríteni a közösségi oldal, mi érdekli a felhasználókat a hírfolyamban. Így talán „bennfentes” információkhoz is juthatsz, amelyeket hasznosíthatsz saját erőfeszítéseid során is.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!