
Pew Internet & American Life Project felmérése szerint az internet használók száma a felnőtt lakosság körében 2013 májusára elérte a 72 százalékot, miközben ez az arány 2012 december még csak 72 százalék volt. A Twitter is követi ezt a dinamikus növekedést, míg a felnőtt lakosság 2010 decemberében körében 8 százalék volt, addig 2013 májusára elérte a 18 százalékot.
![]() |
Miközben a közösségi média használat elsősorban a fiatal felnőttekre jellemző és ez igaz a Twittere is, a mikroblog felhasználóinak száma minden korosztályban növekedést mutat, még a 65 év felettiek között is. A növekedés 2010 és 2013 között a legnagyobb mértékű a 30 és 49 év közöttiek körében volt, 147 százalékkal, így elérte a 17 százalékot a korosztályban.
Ugyanakkor eltérés mutatkozik a Twitter és más közösség médiahasználók körében a férfiak és a nők körében A különböző közösségi médai oldalakat több nő használja, mint férfi, míg az előbbieknél 74 százalék az arány az utóbbinál 70. Ezzel szemben a Twitternél ez minimálisan a férfiak javára billen el, míg 18 százalékuk használja, addig a nőknek csak 17 százaléka.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!