
Minden egyetemista ismerősöm arról panaszkodik, hogy a teljesen használhatalan számára a Linkedin. Pedig ma már számos szakmában megkerülhetetlen kapcsolatépítés tekintetében az oldal.
E Linkedin fejlesztői először a média tartalmakat erősítették, most pedig a fiatalabb generációt is szeretnék magukhoz vonzani. Azonban sem a design, sem a funkcionalitás nem segíti az elképzelést. A Linkedin ellenzői, az elmúlt évben történt radikális változások ellenére, továbbra is a legcsúnyább és a legzavarosabb közösségi oldalnak minősítik az oldalt.
A Linkedin tervezői sokak bosszúságára kivettek az utóbbi időben stámos olyan funkciót, amelyek a közösségépítést, csoport fejlesztést szolgálták. Nem lehet már eseményt létrehozni, a konkurens Facebook maradt egyedül alkalmas erre. A csoportokba már nem lehet RSS híreket becsatornázni, csak nagyon trükkösen, ezt is megszüntették.
![]() |
Most persze a szakma kíváncsi, hogy miért is jutott eszébe a Linkedinnek az egyetemisták sorsa hirtelen. A valószínű ok az, hogy a fejvadászok paradicsomának tekintett oldal fiatalítani szeretné a felhasználói gárdáját. Az egyetemisták pedig jó célközönség lehetnek, hiszen közel vannak a munkaerőpiachoz. Az persze komoly kérdés hogy fogják bevonzani a fiatalokat, akik eddig egyáltalán nem érdeklődtek a szigorúan unkára használható közösségi oldal iránt.
A Mashable újságírója híradásában további részleteket is felfed, bár ő sem titkolja az új oldallal kapcsolatos aggályait.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!