Mielőtt belevágnánk a felsorolásba, érdemes néhány szót ejteni Evan Speigel, Snapchat ügyvezetőjének nyitóbeszédéről. Bár arról nem ejtett szót, hogy a befektetők kicsit (vagyis nagyon) aggódnak a stagnáló felhasználószám miatt, azt kiemelte, hogy olyan jelentős piacokon, mint az USA, Anglia, Franciaország, Kanada vagy Ausztrália, a sárga szellem több 18-24 év közötti felhasználóval rendelkezik, mint a Facebook vagy az Instagram.
Vagyis a Snapchat, bármennyire is lemaradt az utóbbi években – még a TikTok is lehagyta, mely nagyjából újnak számít – még mindig a piac egyik fontos szereplője. És ha a fejlesztéseket nézzük, tolják is bele a pénzt rendesen.
Creators profilok
A Lens Studio segítségével a 2017-es indulás óta a fejlesztők 400 ezer új lencsét hoztak létre, melyeket több mint 15 milliárdszor használtak a júzerek. Hogy ezek a számok még nagyobbak legyenek, a Snapchat hamarosan bevezeti a Creators profilokat a lencsefejlesztők számára, akik így könnyebben tudják megmutatni munkáikat a közönség számára.
Halkan jegyezzük meg, hogy hasonlóan dolgozott az Instagram is a saját filterkészítő mestereivel. De bármi koppantás esetén egy szava sem lehet persze az Instagramnak, hiszen gondoljunk csak az Instagram Stories esetére… A marketingmorzsak cikke itt folytatódik.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!