A Saxum érdekes infografikája segítségével végre megérthetjük a top közösségi média platformokra irányuló forgalom áramlásának részleteit – írja a Business2Community. Mindezt ráadásul másodpercenkénti és percenkénti visszajátszásban, valamint egyéb közösségi média statisztikákhoz is hozzájutunk. Például ilyen, hogy a YouTube-on összesen 200 millió órányi videót tekintenek meg 24 óra alatt.
Lássuk a Facebook, a Twitter és a LinkedIn oldalain mutatott „viselkedések” rajzát napi bontásban:
- Napi lájkok száma: 2,7 milliárd
- A Facebook felhasználók (nagyjából 23%) naponta 5-ször térnek vissza a hírfolyamba
- Naponta 350 millió képet töltenek fel
- Egy nap alatt 400 millió tweetet posztolnak
- Az átlagos Twitter felhasználók hétfő és csütörtök között, dél és délután 5 óra között aktívak
- Naponta 2,1 milliárd keresést indítanak Twitteren
- 10 millió ajánlást „adnak”
- 172,800 új felhasználó regisztrál
- Nagyjából 1370 üzlet hoz létre LinkedIn oldalt minden nap
További közösségi média statisztikák
- Az internetezők által elküldött 210 milliárd email 80%-a spamnek számít
- A vázlatként elmentett blogposztok száma: közel 1,8 millió
- Körülbelül 4,7 milliárdnyi keresést futtatnak a Google-ben naponta
Minden információ megtalálható ezen az infografikán:
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!