A tavaszi-nyári 20 perc könyvklub programjában a Libri 30 napon keresztül minden nap minimum 20 percnyi olvasnivalót biztosított a közönség számára egy külön erre a célra épített oldalon. A kampány a könyvkereskedő egyik legsikeresebbje lett, ugyanis közel 100 000-en vettek részt benne. A szervezők kutatást is végeztek a kezdeményezéshez kapcsolódóan, amelyben olvasási szokásokra, a kampány hatására voltak kíváncsiak. A felmérés eredményei többek közt azt mutatták, hogy a 30 napos program alatt a résztvevők 46,9%-a többet olvasott, mint korábban, továbbá többségük (59,5%) látta úgy, hogy a napi tartalmak és feladatok teljesítése során kiegyensúlyozottabb, nyugodtabb volt, mint általában. A felmérésből többek között az is kiderült, hogy a 20 perc könyvklub hatására a kitöltők nagy része (63%) változtatni kíván olvasási szokásain.
Idén karácsonykor a Libri a tavaszi-nyári kampány alapján 24 napon keresztül 24 izgalmas témát és könyvújdonságot mutat be. A résztvevők többek között könyvrészletet olvashatnak az elmúlt évek legsikeresebb francia írójának, Guillaume Mussonak legújabb kötetéből, az orvosi-élettani Nobel-díjjal kitüntetett Karikó Katalin Áttörések című önéletrajzi írásából, a legendás filmrendező, Quentin Tarantino sokak által várt könyvéből, valamint a közkedvelt divattervező-író Náray Tamás új regénysorozatának folytatásából is.
Az izgalmas témák és olvasmányajánlatok mellett a kampány résztvevőit minden héten adventi kihívásokkal és nyereményjátékokkal is meglepi a Libri, a közel 18 000 olvasóval rendelkező 20 perc könyvklub Facebook-csoportban pedig még több információval, kihívással és tartalommal találkozhatnak az érdeklődők.
A Libri korábbi vizuális nyelvéhez képest bátrabb, sokszínűbb, változatosabb képet mutat a kreatív koncepció, melynek alapja a tavaszi-nyári kampány vizuális világa. A mozgalmas grafikák hangulata utal az ünnepi időszak meghitt, lelassult légkörére, a grafikai elemek pedig a könyvek és az olvasás otthonosságát hívják elő. A kampány ezúttal is számos felületen jelenik meg: a Libri saját közösségi platformjain, változatos indoor és outdoor formátumokkal, online és nyomtatott hirdetésekkel népszerűsítik. Emellett a kultúra iránt érdeklődők a rádió és televízió csatornákon, valamint budapesti art mozikban, tömegközlekedési eszközökön és különböző plakáthelyeken, plázákban is találkozhatnak a Libri adventi szlogenjével: az olvasás a kedvenc ünnepünk!
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!