
Percenként akár 90 új ételfotó is kikerülhet az Instagramra, a 18-24 év közöttiek 39 százaléka ugyanis posztolja, hogy éppen mit eszik.
A The Hartman Group kutatása szerint az amerikaiak csaknem harmada használ valamilyen közösségi oldalt étkezés közben, ugyanez az adat 47 százalék az Y generáció tagjai körében.
![]() |
„A múltban a nemzetiségi hagyományokat és a családi tradíciókat követtük egy étel elkészítésénél, és az elkészült ételeinket egy asztalt körbeülve fogyasztottuk el. Ezzel ellentétben ma, a közösségi média új ízeket, hagyományokat és lehetőségeket hoz, az élelmiszerek receptje több csatornán jut el hozzánk, beleértve az éttermeket és az online csatornákat is” – nyilatkozta Blaine Becker a felmérés vezetője a receptneked.hu által kiküldött sajtóközlemény szerint.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!