Az Adidas is bejutott a top 5 közé, valamint ennél is érdekesebb, hogy míg a Walmart, a Target és az Amazon vezetnek Facebookon, be sem kerülnek a legjobb 5 közé a többi közösségi média oldalon – írja a MarketingPilgrim.
A Victoria’s Secret azonban egy igazi zsonglőr, ugyanis a Campalyst szerint bent van a top 5-ben Twitteren, YouTube-on és Instagramon is!
Ha már utóbbit emlegettük – a kereskedők több, mint 50%-a jelen van Instagramon és közülük hárman már több, mint 1 millió követővel rendelkeznek.
Az Instagramon szintén elöl jár a hölgyek favoritja, a Tiffany & Co., valamint az Urban Outfitters is egyértelmű választás a fiatal felhasználók körében. A platform egyben azon kevés helyek közé tartozik, amely eléri az ifjú férfi közösséget is, például a Nike és az NFL jóvoltából.
Míg a focisták vagy focirajongók az Instagramon gyűlnek össze, a baseball hívei a Google+-on. Ez a top 5 a legfurcsább mind közül.
Rosszindulat nélkül kérdezzük: Art.com? Hogyan szerezték meg a vezető helyet a Google+-on? És ami talán még fontosabb: miért? Egyben ez a felület az egyetlen, ahol az ötösfogatban megtalálod a GameStop és a Williams Sonoma márkákat.
A Pinterest top 5-ös listájára felkerült a Sephora is, továbbá az L.L.Bean (több, mint 5 millió követővel), a Nordstrom (4,4 millió), a Lowe’s (3,5 millió) és a lululemon (1,9 millió).
A YouTube-on az első öt helyezett az Apple (1,7 millió feliratkozó), a Discovery Channel (majdnem 1 millió feliratkozó), a Nike (800 ezer), a Victoria’s Secret (350 ezer) és a Newegg (280 ezer).
Mit tanulhatunk mindebből? Jelenleg annyit, hogy legtöbbünknek még hosszú utat kell bejárnunk, mielőtt letaszíthatnánk a trónról ezeket a top márkákat.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!