A közösségi marketing és a hírlevelek

A közösségi marketing és a hírlevelek
Néhányan azt jósolják, hogy az email marketing helyét is lassan a közösségi média veszi át, lassan, de biztosan a háttérbe szorul a hírlevélküldés.

Mások szerint – és szerintünk is – az email marketing nem tűnik el, hanem csak átalakul: a hírlevél összekapcsolódik a közösségi oldalakkal, egymást erősítve, párhuzamosan működnek majd.
Próbáljuk csak ki! Küldjünk ki a hírlevél adatbázisunkra olyan emailt, melyben megemlítjük, hogy mely közösségi csatornákon találkozhat még velünk az email olvasója! Biztos sokan tudják már az eredményt: viszonylag kevés lesz az új rajongók száma. Ha viszont egy jól működő Facebook rajongói oldalon elhelyezünk hírlevél feliratkozási lehetőséget és nem mulasztjuk el rendszeresen felhívni az újonnan érkezett rajongóink figyelmét arra, hogy iratkozzanak fel, sokkal nagyobb sikerre számíthatunk.

Egyik ügyfelünk tökéletesen alkalmazza ezt a módszert és ennek segítségével rajongóinak 30%-a már feliratkozott a hírlevélre is, sőt, rendszeresen és aktívan olvassák is azt. A megnyitási arány 60-65%, ami messze felülmúlja az iparági átlagot (18-20%)! De ehhez a rajongói oldalt és az oldalon a kommunikációt is úgy kell kialakítani, hogy ezt a célt támogatni tudja. Bátran tanácsoljuk mindenkinek: hozzon létre hírlevél feliratkozási tabot a Facebook oldalán!

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!


Forgács Mariann

2010 óta csapatával az egyik első hazai social media ügynökségként segít eligazodni a közösségi kommunikáció folyamatosan változó világában. Az elmúlt évek szakmai tapasztalatának és a változatos …