Több újdonságot is bejelentett a YouTube az élővideós szolgáltatással kapcsolatban, amelyből az látszik, hogy igyekszik tartani a versenyt a játékos streaming piacot fölényesen vezető amazonos Twitch platformmal szemben - írja a hwsw.hu. A Google videós megoldása az újdonságokkal főleg a közösségek jelenlétét próbálja ösztönözni a felületen, de egyértelműen terjeszkedni próbál a játékközvetítés területén is.
Legfontosabb újdonság, hogy lényegesen csökkent a késleltetési idő YouTube Live-on, így a közvetítők már 1-2 másodpercen belül tudnak válaszolni a chaten feltett kérdésekre, ami eddig csak a Beam, vagyis a Microsoft által felvásárolt és Mixernek keresztelt szolgáltatás kiváltsága volt. Míg utóbbi esetben (és egyébként a piacvezető Twitch-nél is) a játékok streamelése jelenti a fő tartalmat, és ebből az irányból igyekszik a hétköznapi videók felé nyitni, addig a YouTube-nak a ''Let's Play" videók mellett a videobloggerek műsorai már most is nagy erősséget jelentenek. Így az alacsonyabb késleltetési idő leginkább abban segít a videósoknak, hogy még több kérdezz-felelek élő adást indítsanak, és szorosabb kapcsolatot alakítsanak ki a közösségükkel - ami a YouTube-nak több felületen eltöltött időt, és elkötelezett nézőket jelent. A teljes cikk itt olvasható!
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!