A Xiaomi és Meizu márkák kommunikációján dolgozhat a Be Social

A Xiaomi és Meizu márkák kommunikációján dolgozhat a Be Social
Okostelefonokról és szórakoztató elektronikai eszközökről kommunikálhat a közösségi médiában a Be Social. A Xiaomi és a Meizu magyarországi forgalmazója bízta meg a közösségi média ügynökséget, hogy júliustól lássa el a márkákhoz kapcsolódó digitális kommunikációs feladatokat.

A megbízás kiterjed a Facebook, Instagram és YouTube csatornák kezelésére, tartalmak előállítására, illetve közösségi média stratégia felépítésére. A forgalmazó WayteQ Europe Kft. korábban nem dolgozott együtt ügynökséggel, így ez az együttműködés mindenképpen újdonságot hoz majd a márkák kommunikációjába.

„Napi munkánkhoz szorosan kötődnek a digitális eszközök, ezért különösen örülünk, hogy ilyen márkák kommunikációjában részt vehetünk. Különösen megtisztelő, hogy a közösségi marketing feladatok mellett a Xiaomi márka új weboldalának kialakítását is elvégezhettük, amelyet hamarosan élesben is megtekinthetnek a márka rajongói” – mondta a közös munkáról Joanelli Tamás, a Be Social ügyvezető igazgatója.

„Az üzletnyitással párhuzamosan úgy gondoltuk, elérkezett az idő, hogy a két márkánk közösségi kommunikációját profi ügynökség kezébe adjuk” – fogalmazott Bánás Kornél, a WayteQ Europe Kft. kereskedelmi vezetője. „A Be Social segítségével szeretnénk a márka iránt elkötelezett felhasználók számára egy aktív, együttműködő közösséget létrehozni, nem csak a Facebookon, hanem egyéb közösségi oldalakon is.”

A WayteQ Europe Kft. 2018. augusztus 25-én nyitotta meg első, hivatalos Xiaomi márkaboltját a Lurdy Házban, a megnyitó rendezvényre csaknem 3000 vásárló érkezett az ország minden pontjáról.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: Be Social, Xiaomi