Társkereső oldalak tucatjai kínálkoznak segítséget nyújtva a szingliknek megtalálni a nagy Ő-t. A hagyományos társkereső oldalakon kívül, mint a Bumble, vagy az OKCupid, speciálisabb lehetőségekre is megvannak a megfelelő színterek. A Grindr vagy a Romeo a meleg, biszexuális, transz nemű párok egymásra találására szolgál. A Coffee Meets Bagel kimondottan a randizás művészetére fekteti a hangsúlyt, míg a The Leauge intim élvezetek beteljesülését segíti.
Hosszan lehetne még sorolni a listát, de nem érdemes, ugyanis az alkalmazáshasználati adatok szerint kiemelkedően a Tinder vezeti a piacot.
Idén nyártól olyan mértékben vette át a vezető szerepet, hogy szinte az összes többi társkereső alkalmazásnál népszerűségvesztés figyelhető meg. Ezzel egyenlőre a Tinder nagymértékben megnyerte a társkereső háborút. A Thinknum adatai szerint a Facebook profillal történő alkalmazásbejelentkezés a Tinderen a legmagasabb számú. Ezzel az eredménnyel a Spotify-t és a Candy Crush Saga-t előzte meg a versenyben. Ez azt jelenti, hogy az emberek már gyakrabban kutatnak szerelem után alkalmazáson keresztül, mint játszanának a világ legsikeresebb játékával, vagy hallgatnának egy jó zenét.
Itt tekinthető meg a lista azokról az alkalmazásokról, amelyekbe Facebook fiókjukon keresztül jelentkeztek be a felhasználók:
A Tinder népszerűségén fellelkesedve az össze többi társkereső app Tinder-minta szerint próbálta kialakítani a funkcióit. Ezzel az utánzással több kicsi és sikertelenebb Tinder klón jött létre; mind a OkCuipid, mind a Blumble hasonló chatfelületet használ. Az Okcupid egyedisége, hogy a felhasználók küldhetnek egymásnak üzeneteket anélkül, hogy párok lennének. A Blumble-n, ami a női kezdeményezésre összpontosít, 24 órájuk van a hölgyeknek a párban állás üzenetet küldeni, különben törlődik a pár. A népszerűséget mutató adatokból kiderül tehát, hogy hiába minden próbálkozás, ha egy jól működő alkalmazást próbálnak lemásolni, az nem tudja felülmúlni az eredeti ötletet.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!