Az autógyártó bejelentette a „Your Door to More” című versenyét, amely lehetőséget ad a Nissan rajongóknak, hogy segítsék a cégnek promotálni a 2014 Nissan Versa Note nevű kocsit – írja a MarketingLand.
Ezt úgy tehetik meg, hogy ellátogatnak a YourDoorToMore.com oldalra és letöltik a specifikus csomagot, majd vagy a 2D fotókat vagy a kocsi 3D kartonverzióját használva készítenek egy Instagram vagy Vine videót. Ez az egyik legkorábbi pályázat, amely beérkezett:
Három „Grand Prize” nyertest hirdetnek, akiknek videói szerepelhetnek idén egy Nissan Tv reklámban és egy-egy 1000 dollár értékű Amazon ajándékkártyát is kapnak. Ezen kívül a cég kiválaszt még három „First Prize” győztest is, akik pedig csak az utalvánnyal lesznek gazdagabbak. A verseny augusztus 5-én ér véget.
Ez az első kampány, amely tudatosan a Vine platformját és/vagy az Instagram új videó funkcióját használja ki, hogy „crowdsourcing” segítségével alapanyagot találjon egy későbbi TV reklámjához.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!