Ott volt az Instagram egyéves paktuma az Omnicom reklámügynökséggel, majd ezt követte a Mondelez International bejelentése, miszerint a rágcsálnivalókat és cukrokat árusító cég hirdetési egyezségre jutott a Facebook cégével – írja az AllFacebook.
A Mondelez International és a Facebook üzletét az Aegis Mediával együtt hozták tető alá és 52 országot fed le, beleértve az USA, Nagy-Britannia, Franciaország, Brazília, India, Indonézia országait, valamint az Öböl-államokat.
A hirdetés mellett a szerződés a két cég között kiterjed „az innovációhoz való közös hozzájárulásra”, illetve különböző lehetőségekre a közösségi háló béta-tesztelési programjaiban, hozzáférést kutatásokhoz és a kiemelt piacokról való merítést.
Carolyn Everson, a Facebook globális marketing megoldásokért felelős alelnöke így fogalmazott a partnerségről szóló bejelentésben:
„Iparágként a marketing személyesebb változata felé mozdulunk, kihasználva a technológiát, hogy személyes vonásokat adjunk az üzletnek a tömegmédia skálájával és hatékonyságával. Minden egyes nap az emberek egyre több időt töltenek mobilon és Facebookon, amit köréjük építettünk és azon dolgok köré, amelyek érdeklik őket. Izgatottan várjuk, hogy együtt dolgozhassunk a Mondelez Internationallel, hogy még személyesebbé tegyük a marketinget.”
Will Platt-Higgins, a Facebook globális kapcsolatokért felelős igazgatója hozzátette:
„Egy olyan platformot ajánlunk fel a márkaépítéshez, amely már bizonyított. Örülünk, hogy a partnere lehetünk a Mondelez Internationelnek, hogy segítsük ikonikus márkáik növekedését.”
A Mondelez International globális média és fogyasztói elköteleződésért felelős alelnöke, Bonin Bough a következőket mondta:
„Legutóbbi kampányaink olyan márkákkal, mint a Cadbury Creme Egg, Milka, a Nilla Wafers, demonstrálták, hogy a Facebook képes üzleti növekedés hajtására, és ennek hatására átgondoltuk a médiához való megközelítésünket. Most először lesz alkalmunk a Facebookot a médiatervezeteink fő áramaként beépíteni. Ez nem csak egy közösségi média stratégiáról szól, hanem arról, hogy kommunikációs megközelítésünket teljes egészében digitalizáljuk.”
Gerry D’Angelo, a Mondelez International európai média igazgatója pedig így fogalmazott:
„A közösségi média és a mobil most már integráns részét képezi egy fogyasztó utazásának, a vásárlás előtt és után is. Ezért üzletileg is érthető, hogy partnerei leszünk a Facebooknak egy globális szinten, hogy kihasználjuk a fogyasztói elköteleződésre való kapacitását a vevők utazásának e kritikus pontjain, hogy gyorsítsuk a növekedésünket.”
Mit gondoltok? Vannak még más, hasonló nagy üzletek kilátásban a Facebook számára?
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!