A Facebook egyszerűbbé teszi a hirdetések kifizetését

A Facebook egyszerűbbé teszi a hirdetések kifizetését
A Facebook komoly munkát fektet hirdetési rendszereinek egyszerűsítésébe és most következik a számlázás témaköre. A bejelentés szerint néhány változtatást eszközölnek azért, hogy egyszerűbb legyen a hirdetők számára a folyamat.

A hirdetők mostantól akkor kapnak majd számlát, ha elérnek egy bizonyos számlázási küszöböt és/vagy a hónap végén, a napi rendszer helyett – írja az InsideFacebook.

851586_294567677357515_822335559_n

A Facebook for Business blog így magyarázta a lépést:

„A számlázási küszöbök azon alapulnak, mennyit fizettél már a múltban. Például, ha először hirdetsz a Facebookon, akkor kapsz majd számlát, ha eléred a 25 dollárt vagy ha elérkezik a hónap vége. Az első fizetést követően ismét 25 dolláros lépésekben kapsz számlát vagy újra a hónap végén.

Miközben többet költesz, a számlázási küszöböd folyamatosan emelkedik majd 2500 dollárig, a sikeres kifizetések mellett."

Ez a frissítés először azon hirdetők számára lesz elérhető, akik USA dollárokat használnak, később pedig a többi valuta esetében is.

Facebook hirdetők: mit szóltok a hírhez?

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!