
Mindenki érzi, hogy változnak a közösségi média és a hagyományos médiatrendek is világszerte. Szinte kézenfekvő, hogy erre is készült infografika a napokban. A Forbes a Socialmediatoday, és a Socialmediaexaminer cikkeit alapul vevő anyag érdekességei a következők.
A Vizuális marketing robbanásszerű fejlődését mutatja, hogy a cikk alapanyagát is egy infografika képezi. Itt talán a 36 százalékos fotómegosztás növekedés izgalmas, amit főleg az istagram tömeges használata okozott.
A Foursquer láz elmúlóban. Szép volt, jó volt a marketerek megunták. Nem kicsit csökkent a felhasználás ilyen jellegű aránya.
![]() |
A Linkedint mindenki felfedezte idén, ez jó. Még jobb lenne, ha igazán használható is lenne.
A QR kód felhasználás romokban. Nem biztos, hogy világbajnok lesz a megváltónak kikiáltott megoldás.
Nagyot nőtt a podcast - nem Magyarországon - sokan használják és még többen hallgátják az így megjelenő információkat.
A trendek és divatok hullámokban változtatják meg a közösségi médiát, egyértelműen itt a legnagyobb a változás évről évre. Most itt tartunk, jövőre újra megnézzük mi változott.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!