
2014. április 08. 22:04Kultúra
Tudjuk, hogy a hasznos és értékes információk szolgáltatása a blogunkon, emailen keresztül és a közösségi médiában a legjobb módja a vásárlók és az ügyfelek bevonzásának. Ha pedig kitaláljuk, pontosan mire is vágynak, olyan tartalmat tudunk létrehozni, ami a legjobban illeszkedik az elvárásaikhoz.
Ezzel együtt pedig az is nagyon fontos, hogy amit készítünk, „igazán megosztható” legyen. Az szuper, ha a jelenlegi olvasóid lájkolják, amit írsz, de melyek azok a tartalmak, amelyeket a legnagyobb eséllyel osztanak meg? Kim Garst 15 tartalomtípust gyűjtött össze, amelyek segíthetnek, ha tartalomötletek híján vagy!
- Részletes oktatóanyagok: taníts!
- Poszt, amely egy bizonyos témában gyűjt össze gyorsan elérhető forrásokat: minden jöhet, ami hasznos!
- Egy jelenleg népszerű poszt folytatása: jöhet a 2. rész!
- Vélemények, nézetek összesítése egy bizonyos témában: légy semleges, de sarkallj beszélgetésre!
- Előrejelző poszt: ez mindig bevonzza a véleményeket, megszólalásokat!
- Interjúk üzletági szakértőkkel: vitassatok meg fontos kérdéseket!
- Listás poszt: a blogbejegyzések egyik legnépszerűbb típusa
- Felmérések eredményei: hasznos és tartalmat is biztosít!
- Ellenőrző lista egy posztban: készíts olyat, ahol az olvasóid tehetnek pipákat!
- Kvíz: akár szórakoztató, akár könnyed, hosszú vagy bonyolultabb, a kvíz mindig leköti az embereket!
- Statisztikai bejegyzés: lehetőleg olyan adatokat keress, ami máshol online nem elérhető, így rengeteg rád hivatkozó linket generálhatsz!
- Forrástár: hasznos források gyűjteményét is összeállíthatod, ami nagy eséllyel kerül majd megosztásra is!
- Infografika: tökéletesen segítőkész tartalomtípus, releváns információval és a tekintetet megragadó grafikával – az ilyet mindenki szereti és meg is osztja.
- Top 10 weboldal listája: ez sosem bukik meg – listázd a kedvenc oldalaidat, akár tematikusan is és tudasd a tulajdonosukkal is, hogy „felvetted őket”! Lehet, hogy ők is továbbosztják és még nagyobb közönséget ér el a tartalmad, mint gondoltad volna.
- Átfogó, örökzöld poszt: egy olyan bejegyzés, ami egyszerűen nem veszít a relevanciából. A trendekről, hírekről, statisztikákról szólók nem számítanak örökzöldnek, hiszen adott időponthoz köthetőek és egy idő után elhalnak. Ami működhet, pl. „Útmutató babaruhákhoz” vagy „100 módszer, amellyel megtalálhatod életed szerelmét”. A lényeg csak annyi, hogy a tartalomnak relevánsnak kell lennie a közönségedre nézve és az is fontos, hogy a téma minden szögét lefedje!
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!
Kultúra