
1. Tevékenységnapló
Valószínűleg már láttad ezt a gombot a borítóképeden „Tevékenységnapló” felirattal, de feltehetően még nem fedezted fel igazán az eszközt. Megmutatja minden tevékenységedet Facebookon, legyen szó egy fotó lájkolásáról, egy státusz posztolásáról vagy az adataid frissítéséről.
2. Ad Create Tool
A Facebook rengeteg eszközt ad a kezedbe, hogy az üzleted hirdetései a megfelelően nézzenek ki és a megfelelő helyen tűnjenek fel, kezdve az Ad Create nevűvel – írja a Mashable. Kiválasztasz egy célt, amiért promotálni akarod az üzletedet vagy az oldaladat (például több oldal lájk, nagyobb alkalmazás elköteleződés, stb.) és az Ad Create eszköz automatikusan kiválasztja neked a hirdetések legjobb kombinációját, amelyek segítenek elérni azt.
3. Alkalmazásközpont
Hónapok óta játszol a Candy Crush játékkal, de használod az Open Table Facebok alkalmazását asztalfoglaláshoz vagy a Spotify applikációját arra, hogy megoszd a lejátszási listáidat a barátaiddal? Ha új játékokat vagy alkalmazásokat keresel, menj az Alkalmazásközpontba a bal oldali menü alsó részén.
4. Böngészés
A böngészés eszköze kiszűr neked véletlenszerűen kiválasztott tartalomtípusokat a Facebook Graph Search szolgáltatásán keresztül, legyen szó lájkolt videókról vagy a barátaidról, akik Facebookon még nem lettek az ismerőseid. Ha arra használod a Facebookot, hogy elüsd az időt (hát nem mindannyian?), ez egy kiváló módja a feladatok halogatásának.
5. Konverziókövetés
A konverziókövetés segít a hirdetéseid hatékonyságának monitorozásában azon specifikus tevékenység alapján, amelyek teljesítését elvárod azoktól, például egy termék megvásárlását.
6. Egyedi közönségek
Ha már rendelkezel a közönséged rendezett listáival és használod is azokat, feltöltheted mindet a márkád Facebook fiókjába, hogy megkönnyítsd a dolgodat megosztáskor. Ne aggódj! Miután feltöltötted a listáidat, az információk titkosítottak, így senki sem fér hozzájuk, még a Facebook sem.
7. Exportáld a naptáradat!
Ha a társasági életeddel több naptárban is próbálsz lépést tartani, exportálhatod a Facebook naptárad információit is, hogy azokat akkor is követni tudd, mikor nem vagy online. Senki sem akar lemaradni egy jó partiról, igaz?
8. Facebook asztali chat
Nem akarsz mindig visszalépni a Facebook tabra, amikor új üzenetet kapsz? Használhatod valamelyik instant üzenetváltást lehetővé tevő szoftvert, hogy az asztalodról társaloghass.
9. Oldalkezelő alkalmazás
Ha egy márka oldalát menedzseled és útközben kell posztolnod, használd a Facebook Manager App szolgáltatását, amely elérhető az App Store-ból és a Google Play tárházából is. Így könnyen hozzáférhetsz a fiókodhoz, még akkor is, ha távol vagy az asztalodtól.
10. Power Editor
Ha egyszerre több különböző hirdetést optimalizálsz és menedzselsz, a márkádnak használnia kellene a Power Editort. Ugyanannak a hirdetésnek variánsait hozhatod létre nagyon könnyen, hogy teszteld, melyik működik a legjobban a közönséged szempontjából. Szintén itt hozhatsz létre egyedi közönségeket a hirdetések megosztásához.
11. Érdeklődési körök
A Facebook tele van nagyszerű tartalommal, amiről nem akarsz lemaradni. Kezeld úgy a közösségi oldalt, mint például a Feedly RSS olvasó alternatíváját és szerezz tartalmakat különböző csoportokból, amelyeket az érdeklődési köreidhez szabtak (a bal oldali menü utolsó eleme).
12. Gyorsbillentyűk
Gyorsabban akarsz navigálni? Próbáld ki ezeket a gyorsbillentyűket!
13. Oldal elemzések
Az oldal elemzések (Page Insights) a Google Analytics Facebook verziója. Kövesd az oldalad forgalmát, hogy jobban megértsd, miként mutat elköteleződést a közönséged az oldalad felé.
14. Megtekintés mint...
Ha biztos akarsz lenni benne, hogy valamelyik rokonod nem látta a képeket a múlt hétvégi kocsmázásról, használd a „Megtekintés mint…” eszközt a profilodon, hogy lásd, mások hogyan látnak Téged. Így is van: krízis elhárítva.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!