1. Harvey Nichols
Ez a print hirdetés megragadja a tekintetet és jól illusztrálja, hogy a nők úgy csapnak majd le a közelgő leárazáskor, mint a képen látható pelikánok egyetlen halra – írja a Business2Community.
2. Penguin hangoskönyvek
A Penguin hangoskönyvek révén híres szerzők jutnak el a fülhallgatódba és az ezt megtámogató kampány is valahogy erre akar utalni: elsőre úgy tűnik, mintha furcsa mód akrobatikus karrierbe kezdtek volna többek között Shakespeare, Mark Twain vagy Oscar Wilde. A lényeg azonban az, hogy egy fejhallgató formáját veszik fel, méghozzá megmosolyogtató módon.
3. Monster.com
A Monster.com álláskereső portál nyomtatásban megjelent hirdetése azt a kérdést teszi fel az olvasóknak, vajon a megfelelő munkahelyen dolgoznak-e. Egy balerina egy csapat katona között remekül illusztrálja ezt és javasolja, hogy a Monster.com lehet a megoldás.
4. A pizza szeretete
Ezt a kampányt azért indították, hogy felhívják a figyelmet a környezetbarát, 100%-ban újrahasznosított pizzás dobozokra, valamint a csakis organikus termékek felhasználására. Remek a kivitelezés a brokkoli erdőtől a bolygó kontinenseit kirajzoló zsíros foltokig. És még ott van a jobb alsó sarokban lévő béke jel is, ami szintén pizza formát ölt. Az ilyen apróságok tudják innovatívvá tenni a print reklámokat.
5. Utopolis mozik
Talán nem a legszebb vagy legművészibb kampány, amit valaha láttunk, de a jó ügy érdekében hívja fel a figyelmedet. A sorozatban kifigurázzák a híres Titanic pózt is, itt pedig a kiszabadított Willy került újraértelmezésre. A hirdetés szerint ugyanis a valóság szívás, ehhez az üzenethez pedig mindenki tud kötődni.
6. Nikon fényképezőgép
Ez a fényképező megmutatja, hogy minden arcot fel tud ismerni a képen, még a szellemekét is.
7. Coca-Cola
A Coca-Cola Scholars Foundation (CCSF) non-profit szervezet, amely a márka nevében és annak irányítójaként is funkcionál, ösztöndíjakat biztosít közel 1400 diáknak évente, melyeknek összege több, mint 3,4 millió dollár. Ezzel a hirdetéssel mutatják meg, miként szomjazunk a tudásra.
8. Elképesztő India
A turizmus jelentős iparág Indiában és az erre szakosodott minisztérium indította egy kampányt, hogy még vonzóbb turista célponttá tegyék az országot 2002-ben. Ez a reklám nagy hatást gyakorol a befogadóra és elgondolkodtat: tényleg ez az, amit magad mögött akarsz hagyni?
9. Panasonic 3D TV
Ez a print hirdetés okos és vicces, miközben bemutatja a technológiában rejlő lehetőségeket. A részletekre is kiterjedő figyelmesség, így maga a dinoszaurusz kidolgozottsága vagy az árnyék, amelyet vet, adja a valódi különbséget.
10. Reynolds
Az írószer márka tényleg tudja, hogyan kell feltenni az i-re a pontot. Semmi szöveg, csak egy kép, ami briliánsan festi le az egyszerű, de hatékony üzenetet.
+1. Hulk sebtapasza
A Band Aid a maximumig kihasználja a jól ismert képregény-és mozivászon figura ismertségét. Nincs szöveg vagy szlogen, csak Hulk kezének egyértelmű képe, rajta a sebtapasz. Kétségtelen, hogy remekül utal a termék hatékonyságára a világ legerősebb karakterére való utalással. Nincs is szükség szavakra!
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!