Újabb nagy márka állt be a Facebook-bojkott mögé

Újabb nagy márka állt be a Facebook-bojkott mögé
Gyűlik azoknak a nemzetközi ismertségű cégeknek a listája, akik átmenetileg nem hajlandóak hirdetni a Facebookon – írja a Forbes.

Az ikonikus logójáról ismert Ben&Jerry’s jégkrémmárka is csatlakozott a Facebook-bojkotthoz, írja a Forbes a BBC alapján. A Stop Hate For Profit kampányhoz csatlakozó cégek felfüggesztik a Facebook-hirdetéseiket, hogy felhívják a figyelmet arra, mennyire laza Mark Zuckerberg cégének a rasszista és gyűlöletkeltő tartalmakkal kapcsolatos szabályozása. A Ben&Jerry’s a Facebookhoz tartozó Instagramon sem hirdet tovább, legalábbis az Egyesült Államokban.

A korábbi nagyobb nevű csatlakozók leginkább outdoor ruházati márkák voltak, például a The North Face, a Patagonia vagy a REI, de a kampány részese a Mozilla szoftverfejlesztő is.

A teljes cikk a Forbes-on olvasható.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!