Így növelheted az üzleti Instagram profilod követőbázisát

Így növelheted az üzleti Instagram profilod követőbázisát
A 14 pontos checklistet követve akár fizetett hirdetések és influencerek nélkül is növelheted céged Instás követőbázisát, hogy a te vállalkozásod is nap, mint nap profitálhasson az Instagram elképesztő erejéből.

A Hootsuite legfrissebb infografikája alapján 1 milliárd ember használja havonta legalább egyszer az Instagramot, de az összes felhasználó 63%-a minden nap fellátogat a platformra. Ami az üzleti felhasználók számára pedig a legfontosabb, 200 millióan közülük naponta legalább egy üzleti profilt meglátogatnak - írja a Kosárérték.

 

Optimalizáld az üzleti profilod

- Ha még nem tetted, válts üzleti profilra. Ezáltal megjeleníthetsz a felhasználók számára egy Kapcsolat gombot a követésen felül, illetve, elérhetővé válnak a profilodhoz tartozó statisztikai adatok.

- Ellenőrizd, hogy az üzleti profilban a megfelelő üzleti kategóriát állítottad-e be. Az Instagram algoritmusa ugyanis erre alapozva ajánlja a profilodat a megfelelő célközönség számára.

- A profilképed a logód legyen.

- A felhasználóneved a márkaneved vagy a weboldalad címe legyen azonos az egyéb közösségi médiában használt felhasználónevekkel.

- Tartsd frissen a profil leírását (a “bio”-t). Ha a márkád már nagyon ismert, elég csak az aktualitásokat feltüntetned itt. Ha még kevésbé vagy ismert, akkor egy rövid leírást követően jöhetnek az aktuális tartalmak.

- Optimalizáld a bio URL-ed. Az Instagram alapvetően csak egyetlen URL-nek ad helyet, azonban az url.bio vagy a Linktree segítségével több fontos linket is könnyen elérhetővé tehetsz.

- Készíts Story Highlightokat. Kezeld őket úgy, mint a weboldaladon a menüpontokat. Ha jól kategorizálsz, sok információt tudsz átláthatóan megjeleníteni a profilodon. Ügyelj rá, hogy mindig csak up-to-date információt jeleníts itt meg.

Optimalizáld az üzleti profilod

- Ha még nem tetted, válts üzleti profilra. Ezáltal megjeleníthetsz a felhasználók számára egy Kapcsolat gombot a követésen felül, illetve, elérhetővé válnak a profilodhoz tartozó statisztikai adatok.

- Ellenőrizd, hogy az üzleti profilban a megfelelő üzleti kategóriát állítottad-e be. Az Instagram algoritmusa ugyanis erre alapozva ajánlja a profilodat a megfelelő célközönség számára. A profilképed a logód legyen.

- A felhasználóneved a márkaneved vagy a weboldalad címe legyen és lehetőleg legyen azonos az egyéb közösségi médiában használt felhasználónevekkel.

- Tartsd frissen a profil leírását (a “bio”-t). Ha a márkád már nagyon ismert, elég csak az aktualitásokat feltüntetned itt. Ha még kevésbé vagy ismert, akkor egy rövid leírást követően jöhetnek az aktuális tartalmak.

- Optimalizáld a bio URL-ed. Az Instagram alapvetően csak egyetlen URL-nek ad helyet, azonban az url.bio vagy a Linktree segítségével több fontos linket is könnyen elérhetővé tehetsz.

- Készíts Story Highlightokat. Kezeld őket úgy, mint a weboldaladon a menüpontokat. Ha jól kategorizálsz, sok információt tudsz átláthatóan megjeleníteni a profilodon. Ügyelj rá, hogy mindig csak up-to-date információt jeleníts itt meg.

A teljes cikk itt olvasható...

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!