Megérkezett a LinkedIn riválisa

Megérkezett a LinkedIn riválisa
Egy újszerű funkcióval érkezett meg a Completed nevű közösségi oldal, amely már 150 ezer embert tudhat az adatbázisában.

Új szakmai közösségi oldal indult Completed néven, amely a LinkedIn kihívója próbál lenni olyan módon, hogy egymás szakértői készségeit pontokkal jelezhetik a felhasználók - írja a hwsw.hu. Az oldalt egy San Francisco-i székhelyű cég indította, egy hónappal ezelőtt béta verzióban, mostantól pedig publikusan, így már 150 ezer ember található az adatbázisban. A vezérigazgató, Michael Zammuto szerint a szakmai oldal az értékelés kulcsfontosságú szerepe miatt lehet népszerű a jövőben: "Az alkalmazottak teljesítményének konstruktív kritikája nagyon értékes. Ez teszi lehetővé az elszámoltathatóságot, ami befolyásolhatja a karrier fejlesztését és a munkahelyre való felvételt."

A Completed hasonlít a Yelpre a TechCrunch észrevétele szerint, de abban az esetben a cégeket lehet pontozni, míg ebben közösségben a vállalatoknál dolgozó alkalmazottakat. Regisztrációt követően egy részletes adatlapot kell arról kitölteni, hogy melyek a felhasználó céljai a megadott témakörökben, a napi tevékenységektől kezdve a hosszútávú feladatokig, mint például "egy nagyobb üzlet megkötése vagy egy MBA képzés megszerzése". Amint a felhasználó elérte a korábban megadott célt, azt közzé is teheti a saját profilján az elért eredmények között.

A célok listája több részre osztott, csak akkor kerülhet a felhasználó a "bizalomra méltó" és aztán a "megbízható" kategóriába, ha kitöltötte az előző listában szereplő összes elemet, amelyek közt az alapadatokon kívül szerepel például a három kedvenc híroldal vagy blog, négy érdekes meglátogatott helyszín vagy egy jótékonysági tett. A Completed készítőinek reményei szerint így egy hiteles adatlap készül a felhasználóról, amellyel jobban be tudja mutatni a leendő munkaadók felé. A teljes cikk itt olvasható!

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: linkedin