Közösségimédia-kampány: ami nélkül nem lehet élni (versenyfelhívás)

Közösségimédia-kampány: ami nélkül nem lehet élni (versenyfelhívás)
A közösségi média felületek szerteágazó lehetőségeket kínálnak a cégeknek, aki ötletes kampányokkal bombázza az ügyfeleket, nyert ügye van. Mi ezeket a vállalatokat keressük, akiket a jubileumi, huszadik Internet Hungary konferencián díjazunk. Versenyfelhívás!

Az a cég, mely 2019-ben elhanyagolja megjelenését a közösségi médiában, halott. Az állítás még csak közepesen sem erős, ám annál valóságosabb: a social media felületeken az ügyfelekkel való kommunikáción át a piackutatáson keresztül a hirdetésig szinte minden lehetőség rendelkezésre áll, melyet egy haladó gondolkodású vállalat kiaknázhat. Épp ezért az ezeken a felületeken való jelenlét ma már elemi érdek.

A huszadszor megrendezett Internet Hungary 2019 konferencián szeretnénk díjazni azokat cégeket, melyek osztják ezt a szellemiséget. Versenypályázatot hirdetünk, melyre bátran jelentkezhetnek azok a vállalatok, amelyek úgy gondolják, ők vitték végig a legütősebb közösségimédia-kampány idén. Mennyire volt kreatív, megvalósítható, újszerű a kampány, hogyan vonták be a felhasználókat, s a keletkező adatokat mennyire sikerült bevonni az optimalizációs folyamatba? Mindezeket, és még sok egyéb szempontot fog értékelni a zsűri, mely 2018-ban az Országos Mentőszolgálatot hozta ki győztesnek (interjúnk Dr. Csató Gáborral itt érhető el).

A győztes a többi között bemutathatja pályázatát a konferencián, két hétig hirdetjük cégét a konferencia közösségimédia felületein, és cikket közlünk róla a digitalhungary.hu-n.

A cégenként legfeljebb két pályázatnak szeptember 13. 12.00-ig kell beérkeznie, olyan kampányokkal lehet nevezni, melyek 2018. június 30-a és 2019. augusztus 1-je között lezárultak.

A nevezési feltételekről, beadandó mellékletekről, díjakról IDE kattintva tudhat meg részleteket.

Az Internet Hungary 2019 összes pályázatáról itt találja az információkat.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!


Gabay Balázs

Tíz éve kalapálok a billentyűzeten különböző szerkesztőségekben, s túlnyomó részt sportos tartalmak köszöntek vissza a monitoron.

Ám ma már a sport is digitálisan hódít, ...