Az elemzés szerint a Snapchat növekedése már koránt sem olyan erőteljes, mint korábban, de továbbra is a legnépszerűbb a fiatalok körében, párban az Instagrammal, míg a Facebook és a Twitter jelentősége egyre inkább csökken. A legnagyobb közösségi oldalt két éve még a megkérdezettek 60%-a látogatta rendszeresen, mostanra viszont ez az érték 36%-ra csökkent, a Twitter esetében pedig az 58%-os mutató esett vissza 47%-ra.
A számok a Snapchat és az Instagram esetében viszont kifejezetten pozitívak: 2016-ban még csak a fiatalok 75%-a pörgette rendszeresen a Snapchatet, viszont ez a szám 2018-ban már 84%, míg az Instagram esetében 74%-ról 85%-ra nőtt az érték az elmúlt két évben – ha tehát valaki a fiatalokat szeretné elérni, mindenképpen ezt a két platformot érdemes választania. Legalábbis az USA-ban.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!