A döntést bejelentő üzenetükben azt írják, hogy bár hisznek benne, hogy nagyon sok jó dolog is történt idén, de mégsem érzik helyénvalónak, hogy idén is készüljön Rewind - írjy a Marketingmorzsák. Bár nem írták le, de nem nehéz kitalálni, hogy ez a döntés is a koronavírus számlájára írható. Várható volt, hogy a reakciók változatosak lesznek. Vannak, akik szerint jó döntés, és örülnek neki, és vannak, akik szerint pont a világ helyzete miatt kellett volna összegyűjteni, milyen pozitív dolgok is történtek idén.
Persze az is igaz, hogy az emberek jelentős része általában utálta ezeket a videókat, a 2018-as Rewind például a legtöbbet dislike-olt videó lett, miután nagyon gyorsan több mint 15 millióan fejezték ki, mennyire utálják, amivel letaszította Justin Bieber-t a trónról.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!