A poszt informálja a felhasználót, hogy publikusan fog posztolni és listákat ajánl fel, amelyekkel megjelölhetik, kik láthassák majd az információt – barátok, távoli ismerősök vagy közeliek – írja a The Daily Dot.
Tekintve a Facebook őrületen bonyolult és nehezen végignavigálható adatvédelmi beállításait, már kezdtük úgy érezni, az oldalnak az a célja, hogy a felhasználók végképp ne jöjjenek rá a lényegre. Ám a Facebook PR csapata szerint a közösségi háló tényleg azt akarja, hogy legyen privát szféránk:
„Gyakran tesztelünk újabb módszereket, hogy segítsünk az embereknek abban, hogy azokkal oszthassanak meg dolgokat Facebookon, akikkel akarnak” – mondta a Facebook egy PR képviselője a The Daily Dot oldalának.
Ez a kampány néhány hete indult, de még mindig tesztelési fázisban jár, így sokan nem találkoztak vele és még az is lehet, hogy a Facebook rögtön véget vet majd neki.
Ha belegondolunk, ez talán az eddigi legkedvesebb dolog, amit a Facebook tett. Ha még ráadásul ki tudnának találni egy rendszert, ami megvizsgálja és jelzi, mennyire fogod kínosan érezni magad a posztolást követően, na, az lenne az igazi.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!