10 Facebook trend, amire figyelni kell 2021-ben

10 Facebook trend, amire figyelni kell 2021-ben
Az Oberlo nevű cég egy rövid is tömör infografikában gyűjtötte össze, hogy jövőre mik lehetnek a kulcsfontosságú elemek a sikeres facebookos marketingkampányban.

Facebook Live

Úgy tűnik, folyamatosan növekszik az élő videók népszerűsége, és a trend várhatóan jövőre sem fordul meg.

Kiterjesztett valóság

A Facebook Spark AR Studiot több mint 400 ezer alkotó használja a világ tényleg minden területéről. Ennek meg is van az eredménye, ugyanis legalább 1,2 millió AR effekt érhető el, vagyis lassan a különböző kiterjesztett valóság filterek állandó szereplői lehetnek egy-egy promóciónak.

Facebook Video

Nem olyan látványosan mint az élőzés népszerűsége, de a videók népszerűsége is lassan de biztosan növekszik.

Zárt, hasonló érdeklődési körön alapuló csoportok

Már most több mint 10 millió csoport van a Facebookon, és a hasonló érdeklődésű emberek ezekben a kisebb közösségekben tudnak nyugodtan beszélgetni egymással. A Facebook is igyekszik népszerűsíteni a csoportokat, ez 2021-ben sem fog változni.

Online vásárlási élmények

A Facebook már régóta beszél arról, hogy szeretné, hogy a felhasználói egy vásárlás kedvéért se hagyják el az oldalt, hanem a közösségi oldalon belül lehetne bonyolítani az üzletet. A Facebook Shops már létezik, vagyis ez az irány jövőre erősödni fog.

Hírek

2020 harmadik negyedévében a hirdetések a nőttek a hírfolyamban, vagyis még mindig ez a promóciós mód a a jól bevált, és a legnépszerűbb. Ez valószínűleg jövőre is így marad.

Chatbotok

Sokkal nagyobb potenciál van ebben, mint amennyire kihasználják, igaz a magyar nyelv sajátosságai miatt kicsit nehezebb dolga van terjedni a hazai piacon. Pedig összesen már 40 millió vállalkozás használja.

Kisebb vállalkozások támogatása

Ha minden jól megy, akkor az a trend, hogy sokan szeretnék a kisebb, helyi vállalkozásokat támogatni, a jövő évben is megmarad, vagy akár még erősebb lesz, arról nem is beszélve, hogy maga a Facebook is kiírt olyan pályázatokat, amikre kisebb vállalkozások jelentkezhettek.

Felhasználói tartalmak

Azok a tartalmak is egyre népszerűbbek, és több emberhez jutnak el, amit a felhasználók készítenek. Ezért is fontos arra biztatni az ügyfeleket és vásárlókat, hogy ha valamivel elégedettek, annak adjanak hangot az oldalukon.

Hashtagek

Sokan elfelejtik, pedig egyre jobban teljesítenek a hashtagek, amik a könyebb kereshetőséget szolgálják. A szakértők szerint ez is olyan trend lesz, ami 2021-ben erősödni fog.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!