Közösségi média 1. oldal

9+1 dolog, amivel hatékonyabb lehet a Facebook hirdetésed

9+1 dolog, amivel hatékonyabb lehet a Facebook hirdetésed

Nem is olyan régen még hatalmas összegekért nyomtattak ki papírra leveleket, amelyeket borítékba helyeztek, megcímeztek majd tömegesen feladtak postára. Aztán vártak, és remélték, hogy a kampány sikeres lesz. Az eredményeket pedig csak korlátozottan tudták mérni (utólag). Ha nem jött be, vagy kis finomítást igényelt a szövegezés, akkor lehetett ismét nekilátni.
Reboot Hungary: rábuktunk a socialre és megjegyezzük azt is, hogy ki vert át bennünket

Reboot Hungary: rábuktunk a socialre és megjegyezzük azt is, hogy ki vert át bennünket

Hogyan változtatta meg a pandémia a médiafogyasztási szokásokat, mi az a Infodémia, miért fontos, hogy a márkák hitelesek legyenek? Kiderül a Reboot Hungary 2020. június 6-án tartott webináriumából.
Meglepően sok mindenről posztolgattak a magyarok a karantén idején

Meglepően sok mindenről posztolgattak a magyarok a karantén idején

A hétköznapok is lehetnek érdekesek a közösségi médiában.
Mutatjuk, hogy kinek milyen közösségi média platformot érdemes használnia marketingjéhez 2020-ban

Mutatjuk, hogy kinek milyen közösségi média platformot érdemes használnia marketingjéhez 2020-ban

Melyik a legjobb közösségi média platform marketing szempontból? Válaszok a Hyper Marketingtől!
Egyre inkább számolni kell a TikTokkal

Egyre inkább számolni kell a TikTokkal

A Neticle alaposan utána ment annak, hogy a web mit is gondol a csodaplatformról.
A nagy TikTok-para: mi az igazság, tényleg veszélyes az app?

A nagy TikTok-para: mi az igazság, tényleg veszélyes az app?

Bonyolult helyzet, ahol találkozik a politikai és a gazdasági érdek. Meg az egyszerű felhasználók és a marketingesek érdeke is. Lévai Richárd cikke.
Nélkülönözhetetlen hírforrássá vált a Facebook a járvány alatt

Nélkülönözhetetlen hírforrássá vált a Facebook a járvány alatt

A hírszolgáltatók szerepét vette át a COVID-19 járvány lezárási időszakában a Facebook. Megérkeztek a Nagy Facebook Körkép 2020 eredményei.
Ki ez a kolboid és mit akar nekünk üzenni?

Ki ez a kolboid és mit akar nekünk üzenni?

Kolboid írásaiban megkérdőjelezi azt, amit tudni vélünk magunkról, a világról. A hozzá való viszonyod pedig az dönti el, hogy az egód mennyire képes elviselni a (mentális-pszichológiai)rutinból való kibillentést.
A koronavírusnál is gyorsabban terjed a dezinformáció

A koronavírusnál is gyorsabban terjed a dezinformáció

A Political Capital az álhírportálok koronavírussal kapcsolatos narratíváit a SentiOne nevű social listening program segítségével térképezte fel.
Ezért nem esik szó a YouTube-on a koronavírusról

Ezért nem esik szó a YouTube-on a koronavírusról

Érzékeny téma lett belőle, ami miatt a tartalomgyártók teljesen kihagyják, hiszen reklámbevételüket veszthetik el. Nem ez az első ilyen eset, mikor a cég és a youtube-erek egymásnak feszülnek.
1/116