Media Hungary 2. oldal

Ez a véleményvezérek kora

Ez a véleményvezérek kora

Ma már pusztán a közösségi oldalakra támaszkodva is fel lehet építeni egy sok milliós üzletet.
A lineáris tévé milliós nézettsége verhetetlen marad

A lineáris tévé milliós nézettsége verhetetlen marad

A tartalomgyártóknak és terjesztőknek is fel kell készülni a médiapiac digitalizációjára és átalakulására.
Amikor leturmixolod az iPhone-t - influencerek, szórakozás, platformok emelkedése és bukása

Amikor leturmixolod az iPhone-t - influencerek, szórakozás, platformok emelkedése és bukása

Beszámoló a Media Hungary many screen szekciójának előadásairól.
Márkaflow

Márkaflow

A helyzet, a verseny pedig egyre keményebb, miután a termékek már szinte nagyjából egyformák. Kőszegi András (ONBRANDS) írása.
Bankfiók a mobilodon - a Monzo Story

Bankfiók a mobilodon - a Monzo Story

2015 februárjában Tom Blomfield, a GoCardless korábbi alapítója azzal az eltökélt szándékkal alapította meg a Monzo-t, hogy a világ legjobb folyószámláját hozzák létre. Idén áprilisban a nagy bankokkal megegyező működési engedélyt kaptak a brit felügyeleti szervektől, októberben pedig megnyitották az első 18 ezer bankszámlát Nagy-Britanniában. Mindezt egyetlen fiók nélkül.
Adattal a Google is verhető?

Adattal a Google is verhető?

Az adat alapú médiaköltés ma már Magyarországon is bizonyítottan működik. Facebook, Google, programmatic, adatmarketing.
Egy rettenetes fotóval tönkreteheted az egész kampányodat

Egy rettenetes fotóval tönkreteheted az egész kampányodat

Ha azt gondolná valaki, hogy a hirdetések képeinek elkészítése Barba-trükk egyszerűségű folyamat, annak pénzben mérhető veszteségei is lehetnek.
Exkluzív: ezekkel a műsorokkal előzné le a TV2 az RTL-t

Exkluzív: ezekkel a műsorokkal előzné le a TV2 az RTL-t

A Média Hungaryn jelentette be a TV2 csoport programigazgatója, hogy mivel készülnek. A többi között bevetik Stohl Andrást és Palik Lászlót is.
Hódítanak az influencereket influencelő contentgyárak

Hódítanak az influencereket influencelő contentgyárak

Már a Facebookra is betörtek a digitális kiadók a tartalmaikkal – derült ki a Media Hungaryn Jovan Protic, a Ringier Axel Springer Media AG kiadóigazgatójának előadásából.
Városfejlesztés plakátokkal

Városfejlesztés plakátokkal

Teljesen átalakulhat a következő években a köztéri hirdetések piaca. Az óriásplakátok szép lassan eltűnnek, a digitális eszközök pedig hamarosan Magyarországra is megérkezhetnek – mondja Szelei Szilárd, a JCDecaux társ-vezérigazgatója.
2/15

Videó interjúk

További videók a YouTube csatornánkon
1/28
1/38
1/38