Késésben vagy? Akkor irány az Internet Hungary

Késésben vagy? Akkor irány az Internet Hungary
Szeptember 26-27- én rendezik meg az idei Internet Hungary konferenciát, amelynek jelmondata a „Késében vagy?”. A rendezvényen a felforgatók kerülnek a középpontba. A magyar konferenciák történetében először fog előadni a szabályozó, a technológia és eszköz oldal is. Szól lesz például az fintechről, az 5G-ről, vagy a jövőre életbelépő új szabályozókról a GDPR-ről és a PSD2-ről. Mellettük terítéken lesznek az online videók, a közösségi média trendek, és az un. szélessávú szórakoztatás téma is.

Idén 18. alkalommal rendezik meg az Internet Hungary konferenciát a magyar tenger partján, Siófokon (A konferencia részletes programja itt érhető el). Az elmúlt években is számos meghatározó téma hangozott el Magyarország egyik legjelentősebb kommunikációs fórumán, amelyen az információs társadalom és a digitális gazdaság hazai és nemzetközi szereplői közösen tekintik át az internet által nyújtott lehetőségeket, fejlődési irányokat, gyakorlati alkalmazásokat. Ez pedig idén sem lesz másképp, ugyanis most a felforgatók lesznek terítéken. „A felforgatók, akik új belépőként vagy egy új technológiai vagy üzleti innovációt alkalmazva - drámai mértékben  átalakítják az adott piaci szegmens évtizedek alatt kialakult viszonyait. Terjedésük sebességét gyorsítja, ha a döntéshozók korán felismerik jelentőségüket és időben megalkotják a szükséges háttérszabályozást. Éppen ezért azt gondolom, hogy itt az ideje, hogy mindenki feltegye magának a kérdést, hogy: felkészültünk-e rá, vagy már késésben vagyunk?” – mondta Csermely Ákos, az Internet Hungary konferencia tulajdonosa.

A két napos rendezvény alatt öt teremben, több száz hazai és számos külföldi előadótól hallhatunk majd előadásokat a felforgató trendekről, innovációkról, az internet, a digitális- gazdaság, a média- és kommunikáció szakterületeiről, ahová a szervezők több mint
2400 -2500  résztvevőt várnak. Az idei konferencia jelmondata a „Késésben vagy?”, amely azt tükrözi, hogy a piaci szereplőknek érdemes feltenniük a kérdést, hogy felkészültek-e a felforgatók által hozott drasztikus változásokra. „Az idei Internet Hungary konferencia célja, hogy körbejárja és bemutassa a felforgatók világát és feltegyük azt a kérdést, hogy vajon például a pénzügyi piacon milyen változásokat várhatunk, amely hatással lesznek internetes és digitális gazdaság szereplőire is, mint például a pénzügyi szektorra, a kereskedelemr, de még amédia és marketing világra is? A felforgatók keretében beszélni fogunk a szabályozókról, a technológiáról, az eszközökről és arról, hogy milyen változás elé néz a pénzügyi szolgáltató szektor” – mondta Csermely Ákos, a konferencia főszervezője.

Idén összesen tizenhat különböző témában hallhatunk majd előadásokat a magyar online piac meghatározó rendezvényén. Az első napon 9 órától egészen este 8 óráig, míg a második napon 5 óráig. A rendezvény első napján a felforgatók megjelenése, az érzelemtechnológia, a reklám majd márka, a smartdata kereskedelem, a fintech megoldások és pénzügyi és kereskedelmi szektorokban, az off- és online kereskedelem összekapcsolódása, majd a szélessávú szórakoztatás lesznek terítéken.

A felforgatók témában a felforgatók megjelenéséről, kialakulásukról lesz szó, emellett a dataklizma és az adatinvázió témája kerül megbeszélésre. Az érzelempiac kialakulásáról szóló előadásokból kiderül: hogyan tudnak mindenkit érzelmileg befolyásolni a mai digitális- és online világban valamint, hogy a tartalomnak milyen hatása van az érzelmeinkre. A reklám-márka témában szó lesz arról, hogy már nem ismeretlen tömegekhez beszélnek a márkák, és meg tudhatjuk azt is, hogy mennyire állandó ebben a dinamikusan változó világban egy márka hírneve. A kereskedelem témában szó lesz a vásárlói élményről, a marketing – sales folyamatokról és az e-kereskedelem evolúciójáról is. A fintech előadásokban szó lesz a legújabb technológiai és innovatív megoldásokról, az online fizetésekről, valamint kiemelten foglalkozik a konferencia a szélessávú szórakoztatás kérdésével. A konferencia második napja a közösségi médiáról, az influencer marketingről, a datamarketingről, a nativmarketingről, az online videókról, az ügyfélkapcsolatról, az 30 alatti és 45 feletti munkavállalókról, és végül de nem utolsósorban a chatbotok türelmes világának is egy -egy teljes termet szentelnünk. A socialpallas téma a közösségi média legújabb trendjeit veszi majd végig. A datamarketing előadásaiból megtudhatjuk, hogy a hatalmas mennyiségű adatot, amely a rendelkezésünkre áll, hogyan tudjuk a céljaink eléréséhez használni.

A nativmarketing szekcióból kiderül: milyen nativhirdetések működnek, milyen a jó kreatív, a tartalommarketing és az, hogy mennyire fontos a történetmesélés. Az online videó témában a legújabb trendekről, az online videófogyasztási szokásokról, és a felforgató műfajokról lesz szó. Az ügyfélkapcsolat előadásokban a téma fontosságáról, a legújabb kapcsolattartási technológiákról hallhatunk előadásokat valamint, hogy az eltérő generációk foglalkoztatásának milyen előnyei vannak.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!