Internet Hungary 2. oldal

A női vezetők sokszor hatékonyabbak

A női vezetők sokszor hatékonyabbak

Ne legyen valaki elsőszámú vezető csak azért, mert ki kell tölteni a női kvótát – véli Kreiter Éva a Dreher Sörgyárak Zrt. HR igazgatója, aki szerint a női vezetők rendkívül hatékonnyá tudnak válni gyermekszülés után.
A tévé a „szikra” – Interjú  Potecz Zoltánnal a TV2 Csoport értékesítés-támogatási vezetőjével

A tévé a „szikra” – Interjú Potecz Zoltánnal a TV2 Csoport értékesítés-támogatási vezetőjével

A TV2-nél tapasztalható nézettségnövekedés mellett a non-szpot hirdetési megoldások térnyeréséről és a reklámadóról is beszélt a DigitalHungary-nak Potecz Zoltán a TV2 Csoport értékesítés-támogatási vezetője. A szakember, aki korábban az RTL Klubnál és a Viacom Magyarországnál is dolgozott azt is elárulta: a TV2 nézettsége idén szeptemberben eddig 13 százalékkal magasabb volt, mint tavaly ugyanebben a hónapban.
″Nincs fék az idő kerekén″ – Hogyan lehet a villámgyorsan telő időt a saját oldalunkra állítani, és megoldani azt, hogy a ténylegesen fontos feladatokra mindig jusson időnk?

″Nincs fék az idő kerekén″ – Hogyan lehet a villámgyorsan telő időt a saját oldalunkra állítani, és megoldani azt, hogy a ténylegesen fontos feladatokra mindig jusson időnk?

Felgyorsult világban élünk – közhelyes mondás, de ettől még teljesen igaz, és amennyiben csak egy kicsit is nem is figyelünk oda, a fontos dolgok egymás után szélsebesen suhannak el mellettünk, ez pedig mind az üzleti életben, mind pedig a magánéletben súlyos következményekkel járhat. Az idő, mint elosztott erőforrás, az időbeosztás, a feladatok priorizálása és a tökéletes időzítés témakörében Bánhidi Brigittával, ″Az Év Coacha″ 2012 cím birtokosával, nemzetközileg akkreditált coach-csal (ACC) beszélgettünk.
A gépek, mint ügyfelek – Interjú Király Istvánnal, a Vodafone Vállalati Szolgáltatásokért felelős vezérigazgató-helyettesével

A gépek, mint ügyfelek – Interjú Király Istvánnal, a Vodafone Vállalati Szolgáltatásokért felelős vezérigazgató-helyettesével

Nem a technológiát magyarázzuk el, hanem az értelmét – foglalja össze röviden Király István a Vodafone új iparágakat és üzleti modelleket létrehozó M2M (machine to machine) stratégiáját. Az innováció hatására az élet minden területe átalakul, ami óriási lehetőségeket jelent a cégeknek, hatalmas változást a magánembereknek, és némi – talán csak átmeneti – bizonytalanságot a munkavállalóknak.
Influencer kampányok: sok az elégedetlen hang, elkezdett ereszteni a lufi

Influencer kampányok: sok az elégedetlen hang, elkezdett ereszteni a lufi

De temeti nem kell, a tisztulás után következik a szép fényes jövő.
Kiüresedett multis szlogenek – Malchiner Maximilian Péter, az Innermetrix Hungary vezetője, C-level executive coach

Kiüresedett multis szlogenek – Malchiner Maximilian Péter, az Innermetrix Hungary vezetője, C-level executive coach

Miért nem működnek a multiknál nagy transzparenseken, vezetői videóüzenetekben és céges hírlevelekben kommunikált „közös értékek”? Mi a megoldás a vállalati értékek válságára? Hogyan lehet a modern technológia által képviselt gondolkodást a hatékonyság és eredményesség szolgálatába állítani? Mi lesz a menedzser valódi feladata a jövőben? Hol marad az Ember mindebből?
Milyen mély a nyúl ürege? Interjú Baráth Péterrel, a Vodafone márkaigazgatójával

Milyen mély a nyúl ürege? Interjú Baráth Péterrel, a Vodafone márkaigazgatójával

Alice-nak érzi magát a nyúl üregében Baráth Péter a Vodafone-nál, ahova márkaigazgatóként került át a DDB reklámügynökségtől. A szakember olyan „illúzióromboló” válaszokat adott nekünk napjaink ellentmondásaira, mint hogy a felhasználók megosztásainak önmagában csekély a jelentősége, vagy hogy a konverziós marketing és hagyományos brandépítés között nincs ellentmondás. De eljött, sőt itt is van már a Big Data kora.
Aki még látta a világ első bannerét – Portré Novák Péterről

Aki még látta a világ első bannerét – Portré Novák Péterről

A hazai digitális reklámpiac hőskora óta, már 18 éve jelen van a webes hirdetések világában: dolgozott a Telekom elődjénél, a Matávnál, Kovács Zoltán csapatának részeseként felépítette a Kirowski digitális ügynökséget, amit 2005-ben sikeresen értékesítettek. Később visszatért a Telekom-csoporthoz az Origo Zrt. általános vezérigazgató-helyetteseként, majd múlt év végén keresték meg a Schibsted vezetői, hogy az egyik fontos magyar érdekeltségüket, a Használtauto.hu-t és a kapcsolódó portálokat (Autonavigátor.hu, Autóalkatrész.hu) bízták rá.
A szolgáltatás eladásához több kreativitásra van szükség

A szolgáltatás eladásához több kreativitásra van szükség

Az Internet Hungary konferencia második napjának Brand Hungary szekciójának összefoglalójában már hazai példák is előkerülnek a tuti márkaépítésre.
Ne csak építsd a márkádat, merjél vele játszani is!

Ne csak építsd a márkádat, merjél vele játszani is!

Az Internet Hungary Brand szekciójában arra keresték az előadók a választ, hogyan tudjuk a márkánkat kreatívabban, okosabban és jobban használni.
2/24