Internet Hungary 2. oldal

A marketingszakmának döntő szerepe van a jövőnk alakításában

A marketingszakmának döntő szerepe van a jövőnk alakításában

Nem csupán a marketingkommunikáció alakul át, hanem a munkahelyek és a vezetési stílusok sem emlékeztetnek majd napjaink működésére. Interjú.
Hogyan teremtsünk élhető jövőt egy sötét disztópia helyett?

Hogyan teremtsünk élhető jövőt egy sötét disztópia helyett?

Meglepően pozitív a Wavemaker által elénk tárt jövőkép, ahol az ember, a gazdasági szereplők, a gépek mind a társadalmi jóért cselekednek. Interjú.
Jegyet vettünk a mesterséges intelligencia-vonatra, de nem értjük az algoritmusokat

Jegyet vettünk a mesterséges intelligencia-vonatra, de nem értjük az algoritmusokat

Szerzőnk, Kömlődi Ferenc annak ment utána, hogy vajon mi történik, amikor az algoritmus elkezd tanulni, fejlődni.
Robotok: barátok vagy ellenségek?

Robotok: barátok vagy ellenségek?

Ha a dolgozó gépek megítéléséről van szó, a szakemberek közt nincs konszenzus. Egyesek szerint nem kell tőlük tartani, mások szerint a következő években több millió munka fog megszűnni az automatizáció miatt.
A huszadik Internet Hungary – történelmi áttekintés – az első 5 évről

A huszadik Internet Hungary – történelmi áttekintés – az első 5 évről

2000-ben tartottuk az első Internet Hungary konferenciát, itt az ideje, hogy megnézzük, hova jutott el a magyar internetes gazdaság ennyi idő alatt.
Jönnek a robotok: mutatjuk, hogyan ne veszítsd el a munkád!

Jönnek a robotok: mutatjuk, hogyan ne veszítsd el a munkád!

Ha növelni tudjuk hozzáadott értékünket, akkor a robotizáció hiába dübörög tovább, a végén közösen nyerhetünk.
Mesterséges intelligencia az ügyfélszolgálaton – a legnagyobb 2019-es újdonságok: chatbotok, gépi tanulás és társai

Mesterséges intelligencia az ügyfélszolgálaton – a legnagyobb 2019-es újdonságok: chatbotok, gépi tanulás és társai

Dr. Gustavo E. Perez-Lopez cikke.
Amikor a designer felnyitja az agyunkat, és belekukkant!

Amikor a designer felnyitja az agyunkat, és belekukkant!

Emberi tulajdonságokkal felruházni a weboldalt, s így megnyerni a felhasználót: ez az egyik módja, hogy egy tervező sikeres szájtot csináljon.
Nem kell, hogy a vásárlás nyűg legyen!

Nem kell, hogy a vásárlás nyűg legyen!

Kabarcz Balázst kérdeztük automatizációról, okostelefonos céges kultúráról és persze a mindenható vásárló élményről is.
Uralhatja az ember a radikális technológiákat?

Uralhatja az ember a radikális technológiákat?

A technológia lehetővé teszi, hogy a biológiai, a fizikai és a digitális rendszereket összeolvasszunk. Interjú Frankó Csuba Dea jövőkutatóval.
2/24

Videó interjúk

További videók a YouTube csatornánkon
1/26
1/34
1/34