2022-2023. A kényszerített gyorsulás és rugalmasság éve. Internet Hungary ismertető.

2022-2023. A kényszerített gyorsulás és rugalmasság éve. Internet Hungary ismertető.
Az konferencia, ahol illik kételkedni és egyáltalán nem kell egyetérteni.
 A vita tanít, épít, szelídít és szépít. Az alábbiakban egy-egy mondattal, illetve kérdések megfogalmazásával igyekszem bemutatni programjainkat és a tematikát. 


Már csak egy hét van hátra az Internet Hungary konferenciáig!

Figyelem! Regisztrálni szeptember 29-én éjfélig lehetséges!!! KLIKK!

A teljes program PDF. formátumban itt érhető el.

Az alábbiakban egy-egy mondattal, illetve kérdések megfogalmazásával igyekszem bemutatni programjainkat és a tematikát:

I. Plenáris: Digitális teremtés: 2022-2023. A kikényszerített gyorsulás és rugalmasság kora.
- Párhuzamok az evolúció és a versenypiac törvényei között.
- Hogyan lehet felkészülni egy gyorsan változó időszakra?

II. Future of Hungary - Csak magunkra számíthatunk (Ha te nem gyorsulsz, akkor más majd lehagy.)
- Miért törvényszerű a gyorsulás?
- Miért illetlenség oly gyakran az igazat mondani?
- Gyorsuló változások, érdekes évek, izgalmas lehetőségek.

- Ébredés! A rugalmasság évei! 2022-2023! 



Figyelem! Példakép díjátadó!

III. Digitális Marketing, újmarketing paradigmák
- Kell-e hirdetni termékhiányos időszakban?
- A lojalitás halott. Nem is létezett soha.
- The Big Screen!
- Mit csinálnak az emberek 17.00-22.00 óra között?
- Médiatervezés 2022-2023.



IV. Lesz-e Metamédia? MédiaBusiness
- Paradigmaváltás - Ki tudja finoman megfogalmazni?

- Új viselkedési formák generálása.
- A perszonál média kialakulása.
- Az eltérő médiafogyasztási szokások és a vásárlások összefüggései.

- 25 éves a kereskedelmi televíziózás!
- Mennyit érnek a pozitív hírek?

V. eCommerce Hungary - Teremtett áruházak
- Bárorság: mert merj nagyot álmodni!
- Megszólal a vásárló: Mi a túrónak menjek az online térbe?
- Egyszemélyes hipermarketek nulla befektetéssel. Ha sokan csinálják, ki győzhet a versenypiacon?
- Tévhitek az élményről.
- Hány darab vevőt hoz a hirdetésed?
- Adatvezérelt marketing rendkívüli piaci helyzetben.
- Határtalan versenypiac: Ne kifelé menjünk, hanem inkább a meglévő piacunkat védjük! Ha így folytatjuk, “csehül fogunk állni”…

VI. HR és cégvezetés: Human Hungary - boldogságteremtés
- Ne élményt adj a munkavállalónak, hanem boldogságot!
- Emberkezelés felsőfokon. Amit ma adsz, az holnap jár?
- Tartsd kordában a jószívűséged. Munkavállalókat etetni szabad?
- Home office or not home office?
- A munkavállaló is ember.
- A "máz" alapján döntesz? Tuti tévedsz!
- Ne siránkozz, gondolkodj! Adózási és TB kérdések.
- Idióta hangadók. Szeretettel kezelhetők?

VII. Belépünk a jövődbe! Kiűzetés a digitális paradicsomból?
- Kiűzetés a paradicsomból - Ha mindenki a globális metaverzuma felé hajt, mit tesz, ha épp letiltják? Meghal?
- Betekintés a jövő(d)be. Élő közvetítés a metaverzumból.
- Zene, művészet, pénzügyek a metaverzumban.

VIII. Blockchain és fintech gyorstalpaló.

IX. Datamarketing. Ha adatod van, attól még semmid sincs, de még lehet. Adat nélkül semmid sem lesz!
- Saját adatok forrása és értéke! Adatok nélkül mit érek én?
- Milyen új lehetőségeket kínál a first party adatok használata a kiadók számára?
- Analitikai platformok a gyakorlatban.
- Szabad-e azt, ami nem tilos? Adat cookie consent problémák.

X. PR az egész világ. Kríziseink kommunikációja.
- Egy az öthöz, hogy holnap válság lesz. A valószínűség számítása a krízisre való felkészüléshez.
- Van céges végrendeleted?
- Hitevesztett csapattal csatába menni?
- Miért jó a bosszú? Mit keres ez a téma a kríziskommunikációban?
- Fakarddal Róma ellen? Gondolkodj, mielőtt lépsz!

XI. Hogyan érj el 7 millió embert? Marketing-racionalizálás online hirdetési eszközökkel.
- Ismerd meg a fogyasztódat és a kampányodat!
- Márkaüzenetek a programmaticban.
- A különböző médiatípusok, mint adatok forrásai és adatok felhasználói.
- A CRM új neve: marketing automatizáció?

XII. Podcastok, podcastok, szépen ragyogjatok! De mi van a ruha alatt?
- Szoktasd magadra a hallgatód! A hűséges, ragaszkodó fogyasztó kialakítása.
- Podcasterek bemutatkozása…
- Kinek éri meg pénzt befektetni a podcastokba?
- A podcastokhoz rendelhető hirdetési megoldások a nagyvilágban.
- A figyelemvezetés technikája.
- Retorika és storytelling.

XIII. A média Én vagyok! Beszélgessünk a Z-sekről a Z-sekkel!
- Habzsolják az információt, a médiatartalmat. De hogy lesz ebből a “taktikus ember”?
- Mit adunk a Z-seknek, hogy viszonozzák, amikor majd ők tartanak el bennünket?
- Miben különböznek a Z-sek a fiatalatokról általánosan elfogadott nézetekről, sztereotípiáktól?

Figyelem! Pár rendkívül fontos információ: 


A konferencia reggelén meleg rétessel, kávéval, friss péksüteménnyel várunk benneteket. 
Már 8 órakor kinyitjuk a kapuinkat, hogy a 9:45-kor kezdődő programra mindenki beérjen.

Mindent megteszünk, hogy a lehető leggyorsabban be lehessen jutni, de ehhez a Ti segítségetekre is szükségünk van. 
Kérünk benneteket, hogy gyertek minél előbb!

Fontos! Mobil applikáció
 hazsnálata erősen ajánlott
Használjátok a konferencia mobil applikációját, hogy ne maradjatok le egyetlen kiválasztott előadásról sem! Még otthon töltsétek le az applikációt, amelyben megtalálható a konferencia összes programja, az egyes helyszínek, az előadók és előadásuk tartalma. A "Kedvencek" menüponttal lehetőségetek van személyes program összeállítására. A kedvencek közé felvett programpontok kezdése előtt értesítést küldünk Nektek
• App Store •        Google Play. •

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!


Csermely Ákos

Producer, konferenciaszervező, álmodozó.Életpálya évszámokban, utána meg a sztori1981–1996 Magyar Televízió (Külpolitikai Főszerkesztőség, TV2, Kisebbségi és Határontúli Szerkesztőség) 1990–1996 …