2015. február 5., Budapest – Forradalmi változások forgatják fel az online reklámpiacot, miközben a közösségi médiában egyre kifinomultabb módokon lehet pénzt keresni. Az Evolution 2015 konferencia valós projekteken és számos izgalmas esettanulmányon keresztül mutatja be a digitális közösségi tér és a teljesítmény alapú hirdetési piac aktualitásait.
Az idén negyedik alkalommal, 2015. március 3-4-én megrendezésre kerülő Evolution a nagy múltú Internet Hungary konferencia budapesti „testvére”. A rendezvény 4 szekcióval, a legjobb hazai és külföldi szakemberekkel, több mint 100 előadás keretében ad színes panorámaképet a közösségi média és teljesítményalapú hirdetési piac legújabb trendjeiről.
Hogyan csináljunk pénzt a közösségi médiában?
Rohamosan bővülnek a közösségi médiában rejlő üzleti lehetőségek. Egyre több és kifinomultabb eszköz áll rendelkezésre, hogy kereskedelmi és marketing szempontból egy cég a lehető legtöbbet profitáljon a digitális térben való jelenlétből. Az Evolution konferencia mélységében tárgyalja, hogy hogyan lehet terméket értékesíteni a közösségi médiában, illetve többek között olyan kérdésekre is választ ad, hogy hogyan kövessük nyomon a Facebook percről-percre zajló változtatásait, vagy hogyan lehet sokkokló, meghökkentő tartalmú közösségi megjelenéseket előállítani.
Gyökeres változások zajlanak az online hirdetések piacán. Ma már a tőzsdei rendszerekhez hasonlóan valós időben licitálhat a hirdető a médiatulajdonosok által kínált reklámfelületekre. Ennek köszönhetően soha nem látott eszközök váltak elérhetővé a hirdetési költségek optimalizálására. Mik a programozott hirdetési rendszerek előnyei? Hogyan lehet alkalmazni a Big Datát a reklámiparban? Többek között ezekre a kérdésekre is választ kaphatnak az érdeklődők a rendezvény keretében.
Milyen lesz a jövő munkahelye?
Az Evolution az online tér üzleti lehetőségein kívül a digitális forradalom munkavégzésre és HR szakmára gyakorolt hatásait is ízekre szedi, hiszen a digitális ökoszisztéma lépésről-lépésre, alapjaiban alakítja át a munka világát. Egy külön szekció foglalkozik a konferencián azzal, hogy mi a közösségi média és a digitális eszközök szerepe egy cég működtetésében és a humánerőforrás menedzsmentben. Arra is választ adva többek között, hogy milyen lesz a jövő munkahelye, illetve miért fontos az EQ szerepe a piaci döntésekben
Merre tart a magyar reklámpiac?
Az Evolution a Magyar Reklámszövetséggel kötött megállapodásnak köszönhetően, helyet ad a Reklámtorta 2014 elnevezésű egész napos szekciónak is, melynek keretében a reklámszakma legfontosabb hazai ernyőszervezete nyilvánosságra hozza a tavalyi reklámköltési adatokat, illetve a szakma jeles képviselőivel közösen prognózisokat fogalmaz meg az idei évre vonatkozóan.
A budapesti Hotel Heliában megrendezésre kerülő Evolution mintegy 800 látogatóra számít, ezért a szakmai kapcsolatépítésre is kiváló lehetőséget biztosít. A konferencia másnapján pedig ugyanitt a mobilpiacra fókuszáló Mobile Hungary várja az érdeklődőket.
###
Evolution/Mobile Hungary:
A 2015. március 3-4-én megrendezésre kerülő ún. „workshop konferencia”elsősorban esettanulmányokon és gyakorlati példákon keresztül építkezve igyekszik elemezni a piaci helyzetképet és a várható trendeket. A konferencia gyakorlatias szemlélettel mutatja be a digitális eszközök széleskörű használati lehetőségeit a kommunikációs és médiaszakma különböző szegmenseiben. A szervezők célja, hogy az előadások a lehető legkevésbé elméletiek, hanem sokkal inkább esettanulmányokat ismertető prezentációk legyenek, melyek keretében jó és rossz példák kerülnek bemutatásra. A konferencián a szervezők 7-800 látogatóra számítanak, köztük a hirdetői-megrendelői oldal képviselőire, az ügynökségek, a különböző médiumok és a sales house-ok munkatársaira egyaránt.
További sajtóinformáció:
Hanyecz Imre
Telefon: (+36-1) 457-8187
Mobil: (+36-30) 299-9767
E-mail: hanyecz.imre@doubledecker.hu
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!