Evolution 3. oldal

Közel 1300 résztvevő az idei Evolution konferencián

Közel 1300 résztvevő az idei Evolution konferencián

180 téma, 240 előadó és fórumrésztvevő az év első szakmai rendezvényén. Az előző évekhez hasonlóan idén is sikerrel zárult az év első kommunikációs szakmai konferenciája, az Evolution. A kétnapos rendezvényen közel 1300 vendég vett részt, akik megközelítőleg 180 témában hallhattak előadásokat több mint 240 előadótól.
Gagyi mami és a drogosok – avagy mit tudnak meg 100 lájkból?

Gagyi mami és a drogosok – avagy mit tudnak meg 100 lájkból?

Egy okos, adatokat elemezni-, értelmezni képes gép már 60-100 lájkból olyan személyiség-profilt készít, ami pontosabb lehet annál is, mint amennyire, kollégáink, barátaink, sőt, házastársunk ismer minket.
Evolution 2017: A Facebook nekimegy a Youtube-nak

Evolution 2017: A Facebook nekimegy a Youtube-nak

Zuckerberg idén felveszi a kesztyűt a Google-lal videók terén. Bár a platformjukkal még akadnak gondok - az oldalukon a videómegtekintések 90 százalékánál a hang például be sincs kapcsolva - derült ki az Evolution konferencián.
Megismerhettük a marketingesek új csodafegyverét

Megismerhettük a marketingesek új csodafegyverét

A Messenger és a Digital Signage lehet az egyik új irány a marketingben, az egyiket imádják a fiatalok, míg a másik nem annyira elterjedt, de nagy reményeket fűznek hozzá. Viszont milyen szuper lenne, ha akkor kapna impulzust egy fogyasztó, amikor neki éppen arra van szüksége? Evolution konferencia 2017.
A hátráltató tényezők ellenére élénkül a reklámpiac

A hátráltató tényezők ellenére élénkül a reklámpiac

A Reklámtorta több mint 12%-os növekedése csalóka képet mutat. A Magyar Reklámszövetség társzövetségeivel együtt az Evolution 2017 konferencián ismertette a 2016-os reklámköltési adatokat.
A csatornák halála és a megokosodott fogyasztók - Evolution 2017

A csatornák halála és a megokosodott fogyasztók - Evolution 2017

Ez nálunk nem így működik – halljuk sokszor a kereskedőktől, ha akár a legkisebb „kavarodás” van a vásárlási folyamatban. Miközben a kereskedők ma is csatornákban gondolkodnak, a világ már nem így működik. Ráadásul rengeteg új vásárlói típus van és megannyi új kereskedelmi modell nyer egyre több teret – derült ki az Evolution konferencián.
Néha rejtőzködni kell! - Evolution 2017

Néha rejtőzködni kell! - Evolution 2017

Az Evolution konferencián zseniális kommunikációs tanácsok is akadtak. Többek közt azoknak akik egy új, és/vagy innovatív prjektet szeretnének megismertetni a nagyközönséggel. Ám nem csak a „hogyan”, de a „mikor” kérdés is kritikus lehet, amint azt a Fidget Cube példája mutatja.
Evolution 2017: kukkold a konkurenciád és legyél jobb nála

Evolution 2017: kukkold a konkurenciád és legyél jobb nála

A cégek jó része nem foglalkozik azzal, hogy a versenytársai mit és hogyan tesznek az online közösségi térben. Pedig nem ártana ezzel foglalkozni, emellett a ″leselkedés″ legális történet. Ha mi nem is figyelünk, könnyen lehet, hogy miket viszont figyelnek. Kisokos az Evolution konferenciáról.
Miért kommunikálnak bénán a vállalatok a közösségi médiában?

Miért kommunikálnak bénán a vállalatok a közösségi médiában?

Van még mit fejlődnie a vállalati közösségi médiás kommunikációnak - legalábbis ez derült ki az Evolution konferencia előadásaiból. A kicsik nem tudnak mit kezdeni ezzel a kommunikációs térrel, a nagyok pedig sterilek, mint egy műtőszoba. Van-e megoldás?
Evolution 2017: nagyon úgy tűnik, hogy a Facebook mindenhol ott van

Evolution 2017: nagyon úgy tűnik, hogy a Facebook mindenhol ott van

2017-re a Facebook gyakoltailag esélyt sem ad más platformoknak a közösségi médiában.
3/11