Evolution 1. oldal

NFT, a kripto művészet

NFT, a kripto művészet

Weiler Péter képzőművész húsz éve fogott bele digitális képek alkotásába.
Új jelölés kerül rengeteg mobilra

Új jelölés kerül rengeteg mobilra

Európa öt vezető mobilszolgáltatója közös, iparági szintű, úgynevezett Eco Rating minősítési rendszert vezet be.
Fiatalokat céloz a Huawei új okostelefonja

Fiatalokat céloz a Huawei új okostelefonja

Azt még nem tudni, hogy a Google szolgáltatások elérhetők lesznek-e a készüléken. Leleplezte első, már a Huawei-től fü
Nagy a Google AR állatkertje

Nagy a Google AR állatkertje

A kiterjesztett valóság segítségével egyre több állatot idézhetünk meg a lakásunkba.
Kína magyar fiatalok százezreire terjesztette ki befolyását

Kína magyar fiatalok százezreire terjesztette ki befolyását

A TikTok az Instagram babérjaira tör! Karvalics Attila, az ArvaliCom vezetőjének becslése szerint itthon minimum félmillióan töltötték le az appot.
Ünnepel a Xiaomi

Ünnepel a Xiaomi

Az 1000. Xiaomi Store megnyitása a Covid-19 világjárvány árnyékában arról tanúskodik, hogy a Xiaomi kiskereskedelmi üzletága az egész világon jelentős növekedési potenciállal rendelkezik.
Minden ötödik munkavállaló szoftverfrissítésre hivatkozva nem fogadott hívásokat

Minden ötödik munkavállaló szoftverfrissítésre hivatkozva nem fogadott hívásokat

A munkavállalók 21%-a megerősítette, hogy úgy bújt ki egy hívás vagy egy megbeszélés alól, hogy azt színlelte: a készüléke éppen frissítést telepít.
A mérhető kreativitás az értékesítést segíti – interjú

A mérhető kreativitás az értékesítést segíti – interjú

Biztosabb lehet az ügyfél a sikerben a digitális hirdetési piacon, mert egyre összetettebb és pontosabb modellekkel lehet mérni a reklámok hatékonyságát. A hosszú távú sikerhez azonban továbbra is a kreatív megoldások jelentik a kulcsot, véli Szabó Erik, a Possible CEE vezérigazgató-helyettese.
A Tíz Pajzs technikája: így védd a vállalkozásodat!

A Tíz Pajzs technikája: így védd a vállalkozásodat!

Beszámoló az Evolution 2020 ″Mindenki megkerülhető″ konferenciáról.
Tomán Szabina: tudtam, hogy a legjobbat akarom csinálni

Tomán Szabina: tudtam, hogy a legjobbat akarom csinálni

Tomán Szabinát kérdeztük a brandben élő személyességről, az ügyfelekkel való kapcsolatról, a márkában való rendíthetetlen hitről.
1/11