Konferenciák 2. oldal

Kína magyar fiatalok százezreire terjesztette ki befolyását

Kína magyar fiatalok százezreire terjesztette ki befolyását

A TikTok az Instagram babérjaira tör! Karvalics Attila, az ArvaliCom vezetőjének becslése szerint itthon minimum félmillióan töltötték le az appot.
Csak közösen elfogadott játékszabályokkal lehet garantálni a márkabiztonságot és fellépni a hirdetési csalások ellen

Csak közösen elfogadott játékszabályokkal lehet garantálni a márkabiztonságot és fellépni a hirdetési csalások ellen

Interjú Mérő Ádámmal, a Coca-Cola Magyarország regionális connection managerével.
A márkabiztonság kérdése az egyik legnagyobb szakmai fenyegetés

A márkabiztonság kérdése az egyik legnagyobb szakmai fenyegetés

Akinek csak kalapácsa van, az mindent szögnek néz; Ziegler Gábort kérdeztük a márkabiztonság problematikájáról.
Felhő alapú contact centerek

Felhő alapú contact centerek

A contact center működtetéséhez mindössze internetkapcsolatra van szükség. Bortnyák Adorján cikke.
Programmatic workshop sztárelőadókkal az Internet Hungary-n!

Programmatic workshop sztárelőadókkal az Internet Hungary-n!

Egyszer fent, egyszer lent. A programmatic-ról minden az Internet Hungary Piros termében!
Tomán Szabina: tudtam, hogy a legjobbat akarom csinálni

Tomán Szabina: tudtam, hogy a legjobbat akarom csinálni

Tomán Szabinát kérdeztük a brandben élő személyességről, az ügyfelekkel való kapcsolatról, a márkában való rendíthetetlen hitről.
Nem tévében kell gondolkodni, tartalmat kell minél több platformon értékesíteni!

Nem tévében kell gondolkodni, tartalmat kell minél több platformon értékesíteni!

A digitális tartalomfogyasztás növekedésével a tartalomgyártóknak követni kell fogyasztóikat - interjú Harsányi Gáborral.
Korunk értékesítője már profi pszichológus is

Korunk értékesítője már profi pszichológus is

Kidobnak az ajtón, de visszamész az ablakon és még büszke is vagy rá? Ne tedd. A profi értékesítésről kérdeztük Szombati Orsolyát.
Mesterségesen intelligens, de mi is az valójában!?

Mesterségesen intelligens, de mi is az valójában!?

Élő példákon és eseteken keresztül tudhattuk meg az Internet Hungary konferencián, hogy hol is tart ma a mesterséges intelligencia kutatása. Milyen eredményeket, milyen kihívásokat jelent a gépi értelemmel dolgozni?
Hódítanak az influencereket influencelő contentgyárak

Hódítanak az influencereket influencelő contentgyárak

Már a Facebookra is betörtek a digitális kiadók a tartalmaikkal – derült ki a Media Hungaryn Jovan Protic, a Ringier Axel Springer Media AG kiadóigazgatójának előadásából.
2/47